torsdag den 22. september 2011

Nyt papir og et kort...

...jo jo, der sker da lidt på scrappefronten...ja, med lidt mener jeg virkelig lidt :O( Jeg synes jeg mangler fotos! Nå, men det kan der jo rådes bod på...hvis bare ungerne dog gad være lidt mere samarbejdsvillige :O). 
Jeg har shoppet nyt papir hos Gitte i Hobbyboden (fantastisk hurtig levering). Det er serien "Happy Days" fra Echo Park....elsker deres papir! Jeg har netop lavet dette bestillingskort og brugt af papiret. Som man vel næsten kan gætte, så er det et bryllupskort. 

Hvad sker der ellers....jo, jeg er begyndt at motionere mere regelmæssigt...længere gåture med Snoppy og så får jeg også løbet meget....og jeg har taget ENDOMONDO til mig...en app til smartphones, som benytter gratis GPS funktion....hermed kan man se og måle hvor langt man har gået/løbet/cyklet osv. SMART og meget motiverende!!!! 
Jeg tænker at det snart må være tid til at komme igang med julekortene...og har aftalt med Maribi at vi skal finde en dato SNART og komme igang :O) 
Det var lige et lille pip fra mig...som heller ikke har været god til hverken at komme på forum hos The Scrap Cat eller komme rundt på blogbesøg....og nu tænker jeg faktisk, at det pokkers PINTEREST har stjålet noget af den tid jeg før har brugt til at surfe rundt på diverse blogs...tsk tsk! Meeen, jeg kan ligesom fornemme, at det ikke kun er mig der er blevet lidt afhængig af Pinterest ;O)
Ha det godt derude!


6 kommentarer:

  1. Lækkert kort.
    Kender godt det med at unger ikke er villige til at blive fotograferet ; )
    Yes.. LOOOVE Pinterest ; ) : )

    SvarSlet
  2. Skønt kort. Det blev så fint med blonden og sløjfen. Og ja, Hobbyboden er virkelig hurtig til at få sendt varer afsted. :0)
    Pinterest.... hmmmmmmm.... jeg bruger ALT for meget tid derinde. Og min blog er totalt forsømt på den konto.
    Sejt at du få motioneret så meget - det kunne jeg godt lære lidt af.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Super lækkert kort du har lavet. Mange fine detaljer. Vild med farverne.
    Pinterest har jeg kun luret lidt på. Men jeg "tør" ikk kigge forlæng ad gangen, for jeg er sikker på at jeg får svært ved at slukke ned igen.;O)
    Har lige fået en smartphone idag...endelig....så jeg må lige kigge nærmerer på den aps.:o)
    Du må ha' en rigtig skøn uge
    Knus.

    SvarSlet
  4. Det er da dejlig, at høre et lille pip fra dig,jeg skal også igang med at dyrke motion,jeg er startet med LOOP cirkeltræning.
    Flot kort du har lavet.
    Kan du have en god weekend
    K.H Conny

    SvarSlet
  5. Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
    Knuz

    SvarSlet
  6. Hej LaChris!
    Jeg har ikke været i blogland i snart et år.
    Jeg er ked af at se at du heller ikke har været aktiv på din fantasiske blog i over et 1 år.
    Jeg håber at alt er vel.
    Hilsner fra den glade Bondepige

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer