mandag den 8. august 2011

VUF VUF!...

...det blev til et LO med Snoopy og Simon i en øm afskedsscene :O)
Papiret har jeg fået af Cowgirl, den kære kvinde. Det er flere forskellige ark som jeg har klippet i og sat sammen. På selve fotoet har jeg også lavet txt og "stickers" via Picasa.
Den store tag fandt jeg i en rodekasse...meget længe siden jeg har brugt tags, men jeg kan se at Marianne TSC bruger dem meget i øjeblikket og med inspiration fra hende, kom den på mit LO:O)

Jeg har stadig bøvl med at komme på en del af Jeres blogs...og er i tvivl om det er MIN pc eller om det er noget med baggrundsudbyderen som er brugt på bloggene...

5 kommentarer:

  1. Hvor er det godt, og en fed effekt med tekster/stickers på fotoet! :)
    Det er supertræls når der er bøvl med bloggene - det tager lissom fornøjelsen ved at komme rundt.

    SvarSlet
  2. Nåhr, hvor er det sødt, at man ser hundens tænder, ser ud som den rigtig lever sig ind i situationen :-)
    Fint med brandhanerne, er det ik' sådan nogle, som hunde nifler op af. Fedt med tag'en, måske man skulle tage den idé op !

    SvarSlet
  3. Skønt layout. Flotte detaljer med Txt og stickers på billedet. Hvordan laver du det i Picasa??

    SvarSlet
  4. For at lave sjov på selve fotoet, bruger man knappen "Picnik" i Picasa...

    SvarSlet
  5. Nååårh hvor er det et sødt LO. Et rigtig godt billede. Det ser kanon godt ud med detaljen på billedet. Tror jeg må prøve det en dag.:)
    Knus

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer