lørdag den 13. august 2011

Smörgåstårta...

...var hvad jeg serverede sidste søndag for frokostgæsterne....en fornøjelse at lave og servere :O)
Og det er helt klart et foto der skal scrappes....ja det var vel egenlig bare derfor at jeg lige har smidt (endnu) et madbillede på bloggen...måske jeg skulle lave en mappe kun med mad-layouts :O)
Er lige kommet hjem efter den 3. (!) lørdagsvagt i træk...og nu sidder jeg her ganz alein, for Jonas er hos en kammerat og Simon og Steen er i biffen....nu kan jeg så sidde og finde ud af aftensmaden og har vundet retten til også at cykle ud i regnen og handle ind! 
Men i morgen satser jeg på at få scrappet lidt...måske endda ovenstående foto.
Rigtig god weekend.


5 kommentarer:

  1. Se det ser jo unægteligt lækkert ud :)..og selvfølgelig skal billedet scrappes ;)
    ..og jeg glæder mig til at se resultatet :)
    Også rigtig go' weekend til dig :)

    SvarSlet
  2. Lækkert ser det ud, savle..savle..

    SvarSlet
  3. Kæft mand, den "kage" ser lækker ud, har flere opskrifter med sådan en, men har aldrig prøve at lave dem... det må vist lige tages op på et tidspunkt !!
    Fotoet er da lige til scrap og måske en opskriftsbog ;-D

    SvarSlet
  4. MUMS hvor ser det lækkert ud, jeg kunne lige sætte tænderne i sådan én til søndagsfrokosten :-D
    Jeg kunne altså også godt tænke mig at se det billeder på et LO :-D
    Fortsat god søndag til dig :-D

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer