mandag den 1. august 2011

Så sker der lidt igen...

...ja det er godt nok længe siden jeg sidst har scrappet! Men nu er der jo kommet lidt nye fotos til, efter en måneds sommerferie ;O) Turen gik til Frankrig (man fristes til at sige: som sædvanelig) hvor vi jo skulle hente de 3 cykler! Steen og drengene har cyklet fra Hvalsø til Nice...2300 km blev det til. Og ikke nok med det, så cyklede de da også lige op ad Mont Ventoux da vi camperede!
Jeg vil rigtig gerne lave et minialbum om deres tour og jeg har også en del cykelpapir...så der er faktisk ingen undskyldning...uh, jeg kan huske at ha' set nogle cykelstempler hos Hero Art...must have!
Gad vide hvad der er af nye og upcomming trends...jeg må vist på rundfart.


7 kommentarer:

  1. Rigtig fedt LO..og billede ;)
    Lyder da som rimelig hardcore cykeltur de har været på - og nu glæder jeg mig da til at se hvordan dit minialbum kommer til at se ud :)

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage ; )
    Det er et lækkert sommerLO, du har lavet.
    Bee happy.
    Karina

    SvarSlet
  3. Hey! Dejligt at se dig tilbage. Super skønt sommer lo.

    Glæder mig til dit cykel album :-)

    SvarSlet
  4. Fedt layout og det billede er da totalt cool!! Hvor er det dejligt du er kommet igang igen;0))
    Knus og god weekend

    SvarSlet
  5. Dejligt sommer layout du har lavet og det er da et rigtig sjovt billede:-)

    SvarSlet
  6. Lækkert sommerlayout - og sikke et sjovt motiv. ;o)

    SvarSlet
  7. Skønt sommerLO. Herligt billede du har taget.:)
    Så sejt af dine drenge at de har cyklet sådan en lang tur. Har kigget lidt med på deres blog. Godt gået drenge.:)
    Knus

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer