lørdag den 18. juni 2011

Jeg er her stadig....

...jeg får bare ikke scrappet særlig meget...og når jeg har haft gang i papiret, så har jeg ikke altid husket at få taget billeder...tsk tsk. Men konfirmationen har også fyldt en del...nu er den jo vel overstået...sikken en dejlig dag og god fest :O)
Jeg har dog lidt at vise frem...nemlig disse kort som er lavet til konfirmander...

 ...og så skulle Jonas jo også give et telegram til de unger som han skulle konfirmeres med...det blev så til toffee fee æsker...
 ...og sørme om ikke også at kusine Julie blev konfirmeret samme dag, så til hendes fest som blev holdt to dage senere, fik jeg lavet en sang og foldet og dekoreret dem som slikkepinde.
Jo jo, lidt er der da sket ;O) Det der fylder noget nu er, at Steen og ungerne er på cykeltur...fra Hvalsø til Nice...ja, den Nice i Frankrig!!! De cyklede afsted sidste torsdag og er i dag cyklet ind i Frankrig! Der er mulighed for at se og høre mere om turen på bloggen:
Danmark-Nice og de vil blive super glade hvis I gider være læsere af bloggen eller måske endda smide et lille "HEP HEP" :O)
Tak til Dorit for at ruske mig i nakken og sparke mig i bagen på FB...se, så skete der da noget!
Det var lige lidt fra mig...som tænker, at når jeg sådan er uden mand og børn, så burde jeg da få tid til scrap!!?


9 kommentarer:

  1. Godt at se lidt nyt fra din hånd. Så flotte kort, og sikken lækker slikpindesang... du har da været i gang, troede du måske var gået helt "papir-død" :-))

    SvarSlet
  2. Så lækre sko kort - kender kun alt for godt at bloggen bliver forsømt, når virkeligheden presser på:)

    SvarSlet
  3. Skønt at se der stadig er liv på bloggen hos dig ;)
    ..og lige et forsinket tillykke til konfirmanden! :)

    SvarSlet
  4. Forsinket tillykke :) Må nok sige, at de skokort er SUPER fede!!!!!
    Og det er lidt vildt at CYKLE fra DK til Frankrig :) Håber de har en kanon tur - og at du nyder tiden hjemme :)

    SvarSlet
  5. Et lidt forsinket men et kæmpe stort tillykke med hans konfirmation. :)
    Dejligt at se dig tilbage i blogland ;O)

    Sikke mange skønne kort du har lavet. Vild med det skokort.

    What....!!!til Nice hold da op. Her klager jeg over at skulle cykle ind til KBH...*gg* Nå men jeg håber at de har hafte en kanon cykeltur.
    Håber du får fyldt dagene ud med scrappe, så går det jo lidt hurtigere med af få dine drenge hjem igen :)
    Knus

    SvarSlet
  6. Det glæder mig du stadig er live og har det godt.Men jeg kan også se du har haft travlt med mange ting.Et tillykke med Jonas konfirmation, hvor er de kort og æsker har lavet flotte.Jeg har været inde på Danmark-Nice jeg synes det er sejt det de er igang med
    God weekend til søde LaChris

    SvarSlet
  7. Jeg er da bare helt vild med din sangskjuler lavet som slikpinde. God idé.Tillykke med ham.
    Dine sko og kort er også super flotte.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  8. Sikke en super ide med Toffife-æskerne som telegrammer - gad vide om jeg kan huske det i 2015, hvor det er vores tur. ;o)

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle fine ting du har lavet. Og sikke et stort arbejde. Jeg er vild med det hele.
    Rigtig god sensommerweekend til dig og dine. :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer