mandag den 18. april 2011

SAM...

...som altid får man mødt, set og genset en masse søde mennesker! Tak for hyggeligt samvær til Cowgirl med kvier (søster og niece)....og denne gang sad den dejlige Helle så længe mellem shoppingrunderne, at der blev tid til hyggesnak!!! hæhæ..ja ja Helle, du skal stadig høre for Ryslinge ;O) Selv fik jeg både shoppet, snakket OG scrappet. Det blev til to layouts og fire kort...og kun på een dag, da jeg om søndagen kun tog ind for at hilse på og liiige købe lidt mere...

Her et LO med Jonas og Simon fra vores ferie på Kreta sammen med mormor.
Opsætningen er lettere liftet fra et magasin.
Og her et LO med mig og ungerne fra skiferien i år.
Jeg synes at jeg kom hjem med en masse inspiration, specielt på kortfronten, så jeg håber at komme til at scrappe nogle kort i påsken!
Tak fordi du kiggede forbi min blog...dejligt at  du fandt vej på trods af mit frafald i blogindlæg...


9 kommentarer:

  1. Nååå, hyglig at se dig her i blogland igen, troede lige der var noget på færde, og det var der jo sikkert oz...
    Smarte LOs, fedt med teksten runden-om på det første og det andet LO kan jeg god li' opsætningen af, meeen dog lidt svært at se, det lige præcis skulle være fra en ski-ferie, hi-hi, men skøre ser I ud !!
    Næste gang vil jeg osse med til SAM ;-))
    Knuz Doritten

    SvarSlet
  2. Super flotte layouts hver for sig! :)..og teksten rundt i kanten på det første ser rigtig fedt ud.
    ...Håber du fik shoppet en masse nyt legetøj ;)

    SvarSlet
  3. LÆkre layouts du har lavet. Det lyder til at du har hygget dig til SAM :)

    SvarSlet
  4. Det var da vildtk at du fik lavet så meget til sidst!!
    Skønne layouts. Jeg kan rigtig godt lide opsætningen på det første.
    Det var hyggeligt, at hilse på dig igen.

    SvarSlet
  5. Skønne, skønne layouts og dejligt og se noget fra dig igen;0)

    Jeg var ved og tro, at du var gået i hi:-D

    SvarSlet
  6. Det LO syntes jeg , at jeg har set før ;-) Jeg syntes du skal være stiolt af at du overhovedet får lavet noget på sådan en weekend. Jeg fik kun lavet " ondt i kroppen".
    Dejligt at fpå set dig selvom vi ikke nåede at snakke. / Stine66

    SvarSlet
  7. Flot lo og dejlig at se dig her igen - går jo også savner dig :)

    Må vi ikke se dine kort og indkøb - elsker at se hvad folk får med i posen hjem

    Kan du ha en rigtig god påske, håber snart at se dig her igen - du er savnet

    SvarSlet
  8. Det lyder vildt hyggeligt :)
    Og sikke nogle fantastiske LOs, som du har fået lavet :)

    SvarSlet
  9. Kanon lækre LO's du fik lavet. :)
    Tak forsidst det var kanon hyggeligt at "løbe" ind i dig og marianne.:)
    Du og din familie må forsat ha' en rigtig dejlig påske
    Knus

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer