søndag den 24. april 2011

Påskescrap...

...så fik jeg lige lavet et LO til min mors 20x20 album! Vi skal til påskemiddag lige om snart og det vækker altid glæde med en side til albummet...især når det er med børnebørnene :O) Begge unger indvilligede i at jeg tog et billede af dem i dag...så ud i det flotte vejr og op på trampolinen. Desværre er min printer gået i udu og jeg kan kun printe sort/hvid...men pyt, for papiret emmer jo af forårets lysegrønne farve.
Papiret er October Afternoon og de 3 stickers er fra sådan en butik a la "Tiger".
Rigtig god påske til alle :O)

5 kommentarer:

  1. SKØNT billede (også i de s/h-farver) - og et virkelig sødt forårs-LO til albummet. Jeg håber, at hun blev glad for det :) :)

    SvarSlet
  2. noget så utrolig nydelig.
    rigtig god påske til dig

    klemmm

    SvarSlet
  3. Det er da et rigtig skønt påske LO`jeg synes det er flot med et sort/hvid billede.

    SvarSlet
  4. Rigtig skønt påske lo - et sikker hit til bogen :)

    Vil du ikk snart kære søde vise dine kort du har lavet, vil så gerne lure ;))))

    SvarSlet
  5. Herligt påske LO og super godt billede:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer