mandag den 7. februar 2011

Scrapforhindring...

...eller hvad? Højre hånd i gips efter styrt på østrigsk pisteløjpe...arrrggghh det var schade schade :O( Og så på 2 dagen... Er netop lige kommet hjem fra egen læge og kan
nu afvente en invitation til ortopædkirugisk på Køge Sygehus...skal ha tjekket om det "kun" er en mindre fraktur eller om hele ledbåndet er revet over...i så fald bliver det en operation :O(
Hvad værre er, så skal jeg jo til scrapNdream på lørdag!!! Mon ikke man kan være kreativ alligevel? I al fald, så kræver det da ikke mange kræfter at køre Dankortet...hæhæ...

12 kommentarer:

  1. Hvor er det bare surt. Øv øv
    Håber det ikke er så slemt
    Krammer Heidi
    Ses på Scrap'n'dream

    SvarSlet
  2. Surt show....håber ikke det er så alvorligt at en op. er nødvendig....kender jo godt følelsen af at få et brud på 2.dagen i ferien...virkelig u-tur!! Pøj-pøj og god fornøjelse på lørdag. Dankort og snakketøjet kan jo heldigvis bruges :D))

    SvarSlet
  3. Øøjjj, det var en forhindring af de største, lad os X'e hvad X'es kan, for at du snart blir scrapklar igen :-( --> :-))

    SvarSlet
  4. Øv, hvor uheldigt hva? Jeg håber, at du ikke har for mange smerter.
    Og ja, jeg tænkte også sttraks, at du da bare kan gøre hvad jeg plejer til Crops. SHOPPE ; ) Men jeg ved godt, at du plejer at være flittig!
    Vi ses lørdag ; )

    SvarSlet
  5. ØV:( - ikke for godt. Men ja det er godt at der også er butikker. SES:)

    SvarSlet
  6. Hvor kedeligt for dig. Men rigtigt, som du siger, så gør brug af de evner, som du stadig er i besidelse af ;)

    SvarSlet
  7. Nej hvor ærgeligt!!! Må altså indrømme at jeg aldrig skal på skiferier efter alle de skader jeg hører om. Min yngste drengs ven kom til skade på en skipiste hernede med kunstig sne. Var hjemme i 2 måneder og går med krykker endnu. Krydser fingre for at det er en mindre fraktur i dit tilfælde. Knus søde

    SvarSlet
  8. Men stakkes lachris
    Det er da rigtig træls, når du ikke kan scrape må du kikke på, det har jeg prøvet en gang da jeg hade brækket højre hånd og gik på et kreativ kursus, det var rigtig ØV ØV .Men jeg vil ønske dig god bedring.

    SvarSlet
  9. Øv, øv, øv hvor surt. Stakkels dig! Meeeen du har jo helt ret - Dankortet igennem maskinen kræver ikke det store. ;0)
    Vi ses lørdag.

    SvarSlet
  10. Ih nej øv bøv din stakkel. Men det bliver nu rigtig hyggeligt at du kommer alligevel.:)
    For du kan jo bruge venstre hånd til at køre dit dankort igennem maskinen. :)
    You got mail. ;O)
    Vi se på lørdag
    Knus

    SvarSlet
  11. EJ, hvor er det træls. Håber du kommer hurtigt over det og jeg kan se du gør det eneste rigtige. Nemlig at prioritere at matche accesories som tørklæde og diverse til gipsen ;o)DU skal nok få det bedste ud af det.

    SvarSlet
  12. Åh nej din stakkel.
    Jeg har også dårlige erfaringer med de østrigske løjper. Jeg skadede mit knæ i februar sidste år.
    Jeg håber at du kommer hurtigt over det. Pøj pøj.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer