søndag den 13. februar 2011

Scrap N Dream var en drøm...

...for det  lykkedes mig, trods den ene hånd i bandager, at få lavet et minialbum til min svigermor!!!!!!! Det tog så også hele dagen og jeg var godt nok bombet til sidst. Gipsen føltes også for stram, da vi nærmede os afslutningen på dagen. Jeg kan ikke vise siderne endnu, for jeg skal lige ha indhentet tilladelse fra dem der figurerer i albummet (at svigermor så lige er på nu..host host...)
Nå, men det var jo et super arrangement som altid! Der er "kun" plads til 100 scrappere, men det gør så også, at man virkelig har MEGET plads at brede sig på!!!!! Det synes jeg faktisk er ALTafgørende. Der er tæppe på gulvet, hvilket jo er dejlig støjdæmpende...ja, der bliver jo knævret noget i sådan en forsamling. Og her vil jeg da lige sige TAK for sidst til mine borddamer :O) Jeg fik faktisk ikke købt særlig meget...underligt....men måske jeg har taget skade af at ha været med på The Scrap Cat's udfordring, med at få brugt det man nu har og komme i bund i papirbunkerne!? Det blev dog til en lille smule papir, en blondekant-punch og et enkelt stempel.
Næste crop kunne meget vel blive Middelfart i efteråret...jeg har da allerede luret på overnatningsmuligheder ;O)
Slut for nu...og god søndag.

6 kommentarer:

  1. Det var hyggeligt, at få hilst på dig igen. Flot forside.
    HEY.. næste crop er vel SAM? ; )

    SvarSlet
  2. Selv tak for i går - det var rigtig hyggeligt at sidde sammen igen. :0)
    Synes altså du klarede at få lavet det album til bravour! Sikke du kæmpede ihærdigt. Og flot blev det i hvert fald.
    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  3. - Så levede det jo op til sit navn og rygte! Superflot at få lavet noget overhovedet med nærmest een hånd =0)
    Håber titlen skal forstås på tysk og ik' engelsk ;-))
    (Eej, gad vide om der er en nem måde at sende kommentar på, synes det er svært med valg af profil først.....jeg gør det nok forkeeeert)

    SvarSlet
  4. Halløj, det er da imponerende så meget du fik lavet. Så flot!!

    SvarSlet
  5. Det klarede du jo fint,flot forside på svigermors album.

    SvarSlet
  6. Tusinde tak for sidst det var bare en kanon hyggelig dag :)

    Ih den bog blev bare så lækker, jeg er så glad for at jeg nåede at kigge sider.:) Helt utroligt at du nåede at få lavet den færdig, tror mindst at de sider svare til mindst 5 LO's. :O)Den bog bliver oma da helt vild med. :O)
    Du må ha' en rigtig dejlig weekend
    Knus

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer