søndag den 20. februar 2011

Gir' du et lift...

...ja tak...og jeg fik det hele leveret til scrapN'dream..nemlig et flot lille hæfte med skitser. Så i går satte jeg mig ved køkkenbordet og fandt denne skitse frem:
 ...mit resultat kom til at se sådan her ud:
Der er lidt mere drøn på farverne i virkeligheden....hmm..eller også er foto måske ikke helt skarpt ;O) Jeg bruger ikke ikke skitser særlig ofte...men jeg kan godt se, at det måske går lidt hurtigere at lave et LO med en skitse ved hånden...(?)
I næste uge regner jeg med at oploade alle siderne fra svigermors album...jeg mangler lige et tilsagn at det er ok at blive vist frem på nettet. Hun blev simpelthen så glad...ja, hun kneb faktisk en tåre :O) Og jeg blev rost til skyerne. Hvor er jeg glad for, at jeg nåede at lave det album til hende!!!!!!!
Rigtig god søndag til alle.

9 kommentarer:

  1. Åh, hvor dejligt med din svigermor....
    Og super lækkert LO! Tro mig - det er meget hurtigere at lave et LO med en skitse ved hånden - men det kommer vel også an på, hvorfor man scrapper?? Jeg er helt sikker på, at det er mindst lige så kreativt at finde på det hele selv - jeg har bare ikke tålmodigheden :) :)

    SvarSlet
  2. Super flot LO! tror faktisk jeg så dig til scrap'n'dream men er lidt i tvivl :) god bedring med hånden

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig flot LO' du har lavet.

    SvarSlet
  4. Et dejligt lo med fantastiske billeder:)

    SvarSlet
  5. Det var da en smart lille skitsebog du har dér. Og ja jeg er også glad for at bruge skitser..det er lidt som at slå hjernen fra engang imellem og det er nu også dejligt :)
    Smukt layout du har lavet :)

    SvarSlet
  6. Lækkert layout i skønne farver!!
    Jeg er ikke så god til at bruge skitser.. måske jeg skulle prøve det ige ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Super flot LO - jeg glæder mig også til at gå i gang med skitserne fra Scrap'n'dream
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  8. Ja tænkte på Jer hele dagen - mindes jo de andre år hvor Helle og jeg har deltaget, men i år tog vi skaga scrap - i skulle prøve ;))))
    Flot lo, sjove billeder - man er ikke i tvivl hvem moren er ;)))
    Hvor dejligt med sviger, det er ski det hele værd så

    Rigtig god dag til dig din skønne Q

    SvarSlet
  9. Super flot. Hvem har lavet det fine hæfte til dig? Glæder mig til at se albummet.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer