mandag den 17. januar 2011

Vinter, farvel....

...mon det var den vinter ? Eller kommer der mere sne? Jeg kan nu rigtig godt li sne...det er så smukt. Meeen, her til sidst blev jeg sådan set træt af det...det var vel egentlig ikke sneen der irriterede, men al den sammenkørte masse som blev helt iset...man gik jo helt stiv i kroppen af skræk for at falde. At det så er gået over i regn...æv...og stakkels alle de mennesker, hvis huse nu er skadet af al den smeltevand.
På dette LO har jeg haft symaskinen fremme...endnu et punkt der blev streget på "100-tings-listen".

6 kommentarer:

  1. Sejt vinterlayout. Og du er selv på layoutet, sådan!

    SvarSlet
  2. Jeg tror det er ved at være slut.
    I går var der sne på vejrprognosen i næste uge, 2 dage, i dag er det skåret ned til en.
    Men nu vil jeg altså også gerne til at cykle igen!!
    Fint LO og jeg elsker også sne :0)

    SvarSlet
  3. Sikke et flot LO - vild med farverne og opsætningen. :0)
    Sneen må nu godt blive helt væk for min skyld. Er sååååå træt af den. Godt der næsten ikke ligger mere tilbage nu. - nu er der så bare det, at branddammen, som ligger foran vores hus, er gået over sine bredder. Hvis der kommer meget mere vand, så kan det godt nå op til os ... men det håber vi IKKE sker.
    Rigtig god ny uge til dig.

    SvarSlet
  4. Jeg håber at det er slut, men det er altså nok lidt for optimistisk.
    Smuk stykke arbejde ;) Altså LO´en.

    SvarSlet
  5. Så lækkert - er vild med den rød/ blå combi.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare SUPER lækkert!!! Blå og rødt er perfekt til sne-LOs :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer