mandag den 10. januar 2011

Papir fra gemmerne...

...ja, jeg fandt endelig ud af at få brugt dette papir og tilhørende die-cut-ark!!! Det har hele tiden irriteret mig at det var råt karton med farve...for lige meget hvad jeg satte sammen med det, så det forkert ud...kender I det!? MEN da jeg fandt et foto frem fra sommerferien og tænkte...slot..gamle dage...SEPIA, ja så passede det pludselig til dette forsømte ark!

Nu skal jeg lige se om jeg kan hitte ud af, hvor gammel papiret er...måske jeg kan strege endnu en ting fra 100-ting-listen ;O)
Fotokvalivaren er som vejret....grumset!

7 kommentarer:

  1. he he... ja lyder som en udfordring:) Men rigtig godt er det ihvertfald blevet, lækre farver. Det er også altid nemmere at vælge papiret udfra farverne på billedet:)

    SvarSlet
  2. Lækker opsætning og godt du fandt på noget. Det passer godt sammen.

    SvarSlet
  3. Synes det er blevet et skønt layout!! Men har selv noget papir lignende...og det ligger også stadigvæk.. ;)

    SvarSlet
  4. Ihh sikke et lækkert LO. Jeg synes du fik sat det hele flot sammen. Og sepia billedet er super flot. :0)

    SvarSlet
  5. Ih det er da helt forårsagtigt med de farver, man bliver jo ligefrem i godt humør. Flot LO...og endlig har jeg tid til blogvandring igen...

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et flot LO' og nogle dejlige farver du har brugt.

    SvarSlet
  7. Jeg mener, at papiret er fra sidst 2007 eller start 2008 - så du kan vist godt strege :) Super lækkert LO i øvrigt :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer