torsdag den 13. januar 2011

Nice NETTO...

...var lige i NETTO og faldt for den lille fyr hér, som har fået sin plads på billedhylden...
 ...og så fandt jeg sørme også denne bog af Sif Orellana, sat ned til 49,50 !!!! Det er da utrolig heldigt :O) Købte den første bog "Krudtugler og Kanelsnegle" for år tilbage og det er en bog som jeg virkelig har nydt. Nu håber jeg, at denne nye bog er ligeså god...godt nok er mine drenge jo ikke så små mere, men derfor satser jeg på lidt hygge og inspiration fra Sif.

9 kommentarer:

  1. Jeg må give dig ret......Netto er tit fuld af fristelser. ;) Lækre ting du har fundet. Hvis du en dag falder over sådan et muffinstativ som du har, vil du så ikke lige sige det??

    SvarSlet
  2. HERLIG info - Jeg er ivrig læser af din BLOG. M.v.h. Stine66

    SvarSlet
  3. Jeg eeeelsker ugler og han er godt nok sød ; )

    Og jeg har lånt de omtalte bøger på biblioteket. De er skønne bare at bladre i ; )

    SvarSlet
  4. Søøød ugle! Og dejlig bog du har købt, har selv samme 2 som du og 3èren kommer først hjem når engang den er meget billig, for den er ikke nær så god som de første syntes jeg.
    Knuser

    SvarSlet
  5. fine køb... jeg har også den første og en af mine mest brugt.. super mange gode opskrifter. Jeg må i netto imorgen og have den næste bog imorgen..

    God torsdag aften

    Jayne

    SvarSlet
  6. Sød ugle. Jeg købet een noget lignende, dvs bare andre farver, i en Tiger-butik.

    SvarSlet
  7. Nøjjj ham hr ugle burde da faktisk bo hos mig ;))) Ja de bøger er total for hyggelige - fik alle 3 i serien i julegave og waww for lækkerier og ikke mindst sjove fif og historier ;)

    Rigtig god weekend smukke knus

    SvarSlet
  8. Jeg har set de søde ugler, man skulle måske forbi NETTO
    God weekend

    SvarSlet
  9. Tak for din søde kommentar Chris! Uh mon de stadig har den bog eller det var en rest. Må have min mor sendt afsted! Jeg elsker altså børnekogebøger selvom mine drenge også er store. Uglen er rigtig sød! KNUS♥

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer