søndag den 23. januar 2011

Jeg har embosset !

Jeg har vist før givet udtryk for, at EMBOSSING, det kommer jeg ALDRIG til at prøve/gøre/lave!!! Men man skal som sagt aldrig sige aldrig ;O) Så her til formiddag har jeg siddet og puslet med stempler, gluepad, stempelpuder, pulver og varmepistol. Overvejer at skifte navn til PULVERHEKSEN! Godt at jeg også fik købt mig sådan en embossing-bakke-dims, så holder jeg da det meste af pulveret eet sted...samt at jeg kan snildt hælde al det overskydende pulver tilbage i bøtterne. 


Her var så 3 kort...nu vil jeg gå i krig igen...skal prøve at bruge det sorte pulver!
Tak for besøget og ha en dejlig søndag :O)

18 kommentarer:

  1. Det ser gåååådt ud. Ja, skønt at få afprøvet nye teknikker. ; )

    SvarSlet
  2. nejjj det ser da bare super godt ud
    knuss

    SvarSlet
  3. Jepz..det er sjovt at f¨å lært nogen nye teknikker, også dem man sagda man ALDRIG skulle igang med *G*
    ..og dine kort er blevet så fine med det embossede :)

    SvarSlet
  4. De er da vildt lækre de der kort. flot af en nybegynder

    SvarSlet
  5. Synes altid der er noget, som ikke ligger lige for, noget man aldrig rigtig får brugt, selv om det ligger på hylderne, sådan har jeg det med Just Rite-stemplerne, som jeg ellers har købt rigeligt ind af, måske man skulle gøre alvor af det og sælge skidtet...
    Synes dine kort er superflotte, så bare go on :-)

    SvarSlet
  6. Det har du da helt styr på ;-)...Flotte kort !

    SvarSlet
  7. Det ser da bare super godt ud - pulverheks;o)
    Keep up the good work. Glæder mig til at se mere. KH 10na

    SvarSlet
  8. For søren - de er lækre de kort. Meget stoflige.

    SvarSlet
  9. Der ligger lidt til dig på min blog ;)

    SvarSlet
  10. Hey pulverheks ggggg nåå nej lad os holde os til søde lachris :))) Lækker kort og ja, mindes faktisk du har sagt det kommer jeg aldrig til gggg men ved du hvad, dejligt man udvider horisonten, det kan bare være så f... dyrt:)

    SvarSlet
  11. Ja det giver en fed effekt og omkring jul er det SÅ flot med guld-embossing.
    Du spurgte på min blog hvad mit arbejde var: Jeg er sales support på et jernstøberi og skal hjælpe sælgerne med hvad de nu har (det de ikke gider haha. Det indebære bla ture rundt i Europa for at besøge kunderne :)
    Smukke kort du har lavet..flere af dem :)

    SvarSlet
  12. Og det ser da super godt ud! Mere af det;0)

    Knuser

    SvarSlet
  13. Det ser så flot ud! Jeg har flere gange taget tilløb til at embosse (læs: købe det der skal til...) men har altid tænkt at det er bøvlet.
    Men når jeg ser resultatet... Så vil jeg SÅ gerne prøve.
    Flotte flotte kort!

    SvarSlet
  14. Hvor ser det bare SUPER lækkert ud!! Måske jeg også skulle give det et forsøg ved lejlighed?? :)

    SvarSlet
  15. Hvor er det flotte kort du fik kreeret med teknikken. I scrappere har altså masser af tølmodighed. Knus fra digi scrapperen;-)

    SvarSlet
  16. Rigtig fine kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  17. Ja, man skal passe på hvad man siger. Men dejligt du er kommet igang med embossing. Super flotte kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  18. Super flot og det er jo ikke nogen skam at ændre mening ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer