mandag den 3. januar 2011

En god opstart på 2011...

...jeg har nemlig fået lavet hele 2 layouts :O) Og jeg har skævet til "Brug 100 ting"-listen på The Scrap Cat, hvor jeg har tilmeldt mig udfordringen....det er en super god idé med sådan en liste! Her på dette LO fik jeg blandt andet streget dottet karton, stickers, 2 forskellige alfabeter samt brug et æ,ø eller å ud på listen. Motivet er popcornkagen som jeg lavede til Jonas' 15 års fødselsdag...den smagte altså godt og så er den super festlig og farvestrålende.
Jeg har også fået lavet et 20x20 LO til min mors mappe og den skal jeg nok oploade senere. I dag har jeg lavet en liste over hvad jeg skal bruge min fridag til...MEN AK, jeg er vist ramt af noget virus :O( Min mand blev jo syg nytårsaften (men holdt festen gående til den lyse morgen alligevel) og mon ikke det er ham der har smittet mig...vi lå jo tæt i campingvognen ;O) Så nu har jeg lige ligget og sovet et par timer på sofaen, det rumler og kører i maven og jeg har lidt hovedpine. Manden er også hjemme og Simon ligeså...alle mere eller mindre skidt tilpas. Nå, men nu kan jeg streg "opdatere min blog" på listen.

8 kommentarer:

  1. Fedt lo og spændende udfordring du har hoppet på :)
    Uha det lyder som det samme der er her i huset, heldigvis hun mig der er ramt, men øv da - rigtig god bedring til Jer og iøvrigt GODT NYTÅR :)

    SvarSlet
  2. Super LO - den dér kageting i hjørnet er fed! :)
    Hvor træls at I er mere eller mindre sløje - håber I snart er på toppen igen.
    ..og 100-tings listen er jeg også med på, fedt hvis man kan få brugt en masse af det lille bitte lager ;D

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig flot ud, det du har lavet :)
    Lige et spørgsmål: står LO for layout eller?
    Jeg håber at du og dine snart bliver friske igen :) God bedring og godt nytår.

    SvarSlet
  4. Skønt farvestrålende layout. Jeg glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  5. Hvor træls, hvis du er ved at blive syg - rigtig god bedring i hvert fald...
    Og det er et super lækkert LO, som du har lavet! Skønt, at du gider at lege med :) :)

    SvarSlet
  6. Et rigtig flot LO'jeg tro der er mange virus omløb lige nu,men jeg vil ønske dig rigtig god bedring.

    SvarSlet
  7. Mums et lækkert LO.:) Super sød detaljer med kageservietten. :)
    Super udfordring, måske jeg skulle kigge nærmere på den. :)
    Jeg er helt vild med dit Santa-Klods LO. Super lækkert papir og farver du har brugt.:)
    Håber I er ved at være på dupperne igen. Rigtig god bedring.
    Knus

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer