lørdag den 8. januar 2011

Brug dit stash!...

...det er bare en super udfordring på The Scrap Cat ! Mit køkkenbord ligner en slagmark og det samme gør alle kasser og æsker...men man finder de sjoveste ting og det mærkeligste papir...hvorfor var det lige, at jeg skulle eje det papir med noget der ligner et vægtæppe fra en gammel borg!? Tror da lige, at jeg må lave mig en udfordring om at få brugt netop det papir :O)
Dette LO har mit julebag som motiv og jeg fik streget nogle punkter på listen over 100 ting der skal bruges (brug dit stash). Farven er liiiidt for douche i forhold til virkeligheden, men sådan er det jo med vinterlyset. Bogstaverne er mere lyserøde.
I dag skulle Maribi og jeg ha scrappet sammen, men Maribi ligger desværre med influenza. Hendes udfordring lød jo, at vi skulle lave 5 layouts...og hun har sendt mig en sms om, at det jo stadig er gældende for mig!!! Meeen, nu er klokken 13 og jeg har lavet alt muligt andet...så jeg tænker, at jeg vil dele udfordringen over to dage.
God weekend til alle og tak for besøget!

8 kommentarer:

  1. Og jeg er ved at rydde op i min kontorkrog, da et arrangement her i formiddag gik i vasken pga det glatte før... så måtte jeg jo tage mig sammen og få renset ud i min gemmer, noget jeg er rigtig god til at udsætte...
    Fedt billede med de for- og bagdele, hi-hi !

    SvarSlet
  2. Dejligt layout, elsker udseendet på de kager.
    Gode udfordringer, sådan noget er jeg bare så dårlig til selv at gøre, men det lyder sjovt.
    God weekend!

    SvarSlet
  3. Frækt skønt layout. Sød detalje med nodebåndet.
    Jeg roder/scrapper også i dag, men det er ikke lige vejr til at tage billeder i!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et dejligt layout og de kager, de er jo bare fantastiske:0) Griner...
    Fortsat god weekend!
    Knus

    SvarSlet
  5. Super fedt lo og de kager gggg de er altså for skønne :)

    Rigtig god søndag til dig

    SvarSlet
  6. Super lækkert LO!! Det må jeg have liftet ved lejlighed... Og hvor skønt, at du har lyst til at lege med hos os :) :) Hav en dejlig søndag....

    SvarSlet
  7. Super LO, vild farve og ja det er en rigtig god udfordring:) Sjovt hvad man kan finde af spændende ting..

    SvarSlet
  8. Rigtig flot LO, det var ærgerlig, at i ikke kom til at scappe sammen du og Maribi vil du hilse og ønske god bedring.
    Knus Conny.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer