fredag den 7. januar 2011

20x20 til mor...

...ja det er jo en fin værtindegave, lige at kunne lave et LO til mors album...og det vækker stor glæde :O) Det er sørme også længe siden, at jeg er kommet med noget til hendes album. Uh, og svigermor har jo også et album, som ikke er opdateret længe længe...endnu et par scrapmål for 2011! Og så har jeg lige fået bestilling på nogle "Strikke-kort" fra en veninde som, ja, strikker rigtig meget...har allerede nogle ideer til kort men mangler nogle titler/overskrifter...så hvis du har en idé så kom gerne med et forslag. Man kunne jo skrive "Du er en værre strik"..."Jeg har strikket noget sammen til dig..." noget i den stil tænker jeg.
I morgen håber jeg at skulle scrappe med min scrapveninde Maribi...hun sms'ede mig noget om at lave MINDST 5 layouts!!!
Tak fordi du kiggede forbi min blog...og ha' en dejlig fredag :O)

4 kommentarer:

  1. Skønt LO, herligt billede:)
    Ikke dårligt med sådan en udfordring:)
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Jeg kan da godt forstå at hun blev glad. Det må være dejligt med sådan et album.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. total lækker lo du der har lavet.

    SvarSlet
  4. Har osse flere album igang, stressende !
    Mín tanke om strikkekort var lige, at man kunne strikke en lille lap og sætte på... måske en lille ternet en eller.... bare til inspiration, håber det kan bruges !
    Fedt LO, opbygning, farver og det hele !

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer