fredag den 3. december 2010

Skøn fredag og en glædelig nyhed!

...nemlig den, at The Scrap Cat genåbner :O) Glæder mig til at "snakke" og blive inspireret og klogere på det forum igen!
Jeg har ikke fået scrappet en dyt på mine fridage (rødme rødme) men til gengæld har jeg i dag fået købt en masse julegaver! Også til mig selv...hæhæ. Se hvor jeg fik fyldt i kurven med spændende sager: sofisticake. Og i aften skal jeg over i bio og se "Spis, bed, elsk" sammen med en veninde. Faktisk er jeg bare mig selv indtil mandag aften! Steen overraskede nemlig ungerne ved at tage dem med til en miniskitur til Bad Gastein...så må een selv jo blive hjemme og passe hus, hund, job og fortovet!  Meeeen, jeg hygger mig ;O) Skal lige på job i morgen og så har jeg to fridage igen...så måske jeg alligevel for lavet lidt kreativt.

6 kommentarer:

  1. Det er heller ikke helt tosset af ha' sådan en weekend til eget brug ;)..så håber du får noget rigtig skøn alenetid! ;)
    ...og så kan vi da godt blive enige om, at det bliver super hyg'ligt at TSC åbner igen! :)

    SvarSlet
  2. Dejligt, at du har lyst til at kigge forbi. Vi glæder os også til at åbne.

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse med filmen, den er meget sød, men nok ikke en, der vil gå over i historien.
    Lækkert med så'n nogen fridage, hvor man måske kommer til at være kreativ en del af tiden ;-)

    SvarSlet
  4. I hvor skønt. Jeg har også fri denne weekend - og det er bare hyggeligt ... men også lidt praktisk/husligt. God weekend til dig ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt, at du lige ville nævne det herinde :) Glæder mig til at "se" dig derinde :)

    SvarSlet
  6. Det er da skønt for børnene og du må blive hjemme og tage hele slæbet,men jeg tro du nyder det Ha ha.
    God weekend til dig

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer