torsdag den 16. december 2010

Julebag...og front...

...i dag har jeg sammen med Simon fået lavet lidt julegodter. Det blev til lyserøde pebermynteknapper, havregrynskugler og peberkager....ja der var både engle, hjerter og stjerner...og så lige en lidt anderledes udformning ;O) Jeg har tyvstjålet ideen fra min brors facebookvæg, ved så ikke, om det er nogle kager han selv har lavet, det må jeg vist lige høre ham om. Jeg havde ikke nogen lille bitte tylle at dekorere med, så det blev en plastikpose med et lille hul...derved blev de ikke helt skarpe i kanterne...men det nu er det jo også de bløde former der vises, sååååå.......

18 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne. Det kan da være at min sønnike gider at være med til julebag, hvis han får stillet sådan nogle i udsigt ;)

    SvarSlet
  2. De er da for sjove de peberkager *G*...og ja det kan jo godt være du lige skal gå brormand lidt på klingen ;D

    SvarSlet
  3. Vejen til mandens hjerte er med disse kager helt sikkert gennem øjnene, de er bare søde ;)

    SvarSlet
  4. Ha ha hvor er de sjove, og de mand vil nok synes det er de bedste kager i verden:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne og JA selvfølgelig har du lavet sådan kager også ha ha ha - du har total god humor, også i denne stresse juletid, mon det er fordi du ser grønt på det ;)

    SvarSlet
  6. Griner:0) Ja bedere overskrift til disse dejlige kager findes vist ikke:0)
    Hvor er de bare søde.
    Knus

    SvarSlet
  7. De minder unægtelig om nogle kort, jeg har set (og lavet). Alletiders ide til bagværk og genial overskrift.

    God bageværkstedshumor!!!

    SvarSlet
  8. Skønne kager du har bagt..jeg kan lige høre knægten fortælle om dem i skolen haha..

    SvarSlet
  9. Stor griner her! Hvor er det nogle skønne kager!

    SvarSlet
  10. ROFL: De er "bare" fantastiske.

    SvarSlet
  11. Hi hi hi hi... ja, selvfølgelig!!!! ; ) : )

    SvarSlet
  12. Hvor er de bare skønne. Rigtig god weekend

    SvarSlet
  13. Det er nogle rigtig skønne kager du har lavet.
    God weekend

    SvarSlet
  14. ja det må være mums for en hver man at sætte tænderne i disse kager, kreativ bagning hi hi

    SvarSlet
  15. HA HA HA hvor er det nogle skønne peberkager. Måske jeg kan få Nick med til at bage julekage hvis vi laver dem. :o)
    Du må ha' en rigtig dejlig 4.søndag i advent
    Knus

    SvarSlet
  16. De er herlige og flot dekorerede specielt når det er uden rigtig tyl. Ha en dejlig uge♥

    SvarSlet
  17. Hahaha.... de er vildt flotte og ret sjove :) :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer