mandag den 20. december 2010

Hånd på det sidste...

...ja det er i al fald meningen med dagen i dag. Jeg har fri og smutter en tur til Roskilde for at købe de sidste gaver sammen med ungerne. Så skal træet hentes og der skal laves konfekt. De allersidste julekort blev lavet i går og skal sendes i dag! 17 kort tror jeg det blev til i alt. Og jeg har indtil nu modtaget 3....nå, men det kan jo nåes endnu, da det er sidste frist med Post Danmark i dag. Dog har jeg fået et kort via mail (hmmm) og en sms (endnu mere hmmmm). Håber ikke at denne skønne tradition forsvinder...især når man tænker på de nye portopriser der snart træder i kraft :O( Nå, men vi har et tog der skal nåes....rigtig god dag til alle!

10 kommentarer:

  1. Lyder til at i har en hyggelig dag forude, og det er så skønt at kunne begynde at tjekke tingene af på "listen"...

    Er forøvrigt vild med dine kager i indlægget før, dem vil manden lave næste år siger han ;-)

    SvarSlet
  2. Nej det ville være synd hvis julekort-traditionen forsvinder :(..det er lissom ikke helt det samme på sms eller mail.
    Lyder til at I er ved at ha' fod på julesituationen, så kan juleaften jo bare komme an! ;)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det godt at have styr på det hele. Jeg er ihvertfald mere med nu end jeg var for 3 dage siden:)

    SvarSlet
  4. Hvor lyder du bare til at have dejlig styr på det hele :) Rigtig god fridag til dig.

    SvarSlet
  5. Håber, at I havde en god dag.
    Jeg håber heller ikke at personlig post glider ud, det er så hyggeligt at modtage.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Jeg elsker at få rigtige julekort. Jeg er sikker på at de aldrig vil forsvinde, for jeg hopper ALDRIG på at sende elektroniske julekort :)
    Vedr. Klovn. Jeg ville ikke tage en 12 årig med ind og se den. ;)

    SvarSlet
  8. Ha ha ha skønt billede, med sjov historie.

    SvarSlet
  9. Lyder til at det var en hyggelig dag i mandags.

    Åh nej det ville da være ærgeligt hvis der ikke blev sendt flere julekort pga portoen. Det ville blive en kedelig jul
    KNus

    SvarSlet
  10. Håber du nåede det du skulle,desværre tro jeg traditionen med julekort bliver mindre for hver år.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer