torsdag den 30. december 2010

Godt Nytår...

...ja, nu rinder året jo ud og jeg kan vist ikke påstå, at det har været et fantastisk scrappeår (tsk tsk)...til gengæld har jeg jo et helt nyt år at scrappe i og jeg satser sørme på at få lavet noget mere i 2011!!!!!!!!!!!!!!
 Jeg har dog fået lavet/pyntet denne lille æske chokolade og det blev også til lidt nytårskort.
I dag var det meningen at jeg ville ha scrappet...men det blev mere til oprydning og rengøring af hjemmet...og det trængte også i den grad...herligt at det nu er gjort. Blandt andet fik jeg omrokeret på mine hylder i køkkenet, da jeg har fået en masse Greengate i julegave..og DET skulle jo stilles pænt op til skue :O) Dog fik jeg printet 3 fotos så de er klar til at blive scrappet...måske i morgen? Og jeg tænker også at jeg vil blive mere inspireret i 2011 nu da The Scrap Cat er genåbnet :O)
Jeg poster årets sidste indlæg i morgen, så på gensyn!

3 kommentarer:

  1. Fantastisk smuk æske og kort du har lavet. Godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  2. En lækker æske og kort.

    Håber at du får et godt nytår.

    SvarSlet
  3. Hvor er den chokolade æske bare utrolig smuk pyntet. Flotte nytårs kort du har lavet. :)

    Jeg vil lige ønske dig og din familie et lykkebringende nytår
    Håber vi ses til 1 crop eller 2 i det nye år.:)
    Knus Gitte

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer