fredag den 31. december 2010

Godt nytår og et jule LO...

...wiiiii, så nåede jeg lige på falderebet at få lavet et LO ! Det er da en opstart til at få scrappet noget mere i 2011 :O) Motivet er foden på vores juletræ og som kan kan se, så er det godt klodset op!!!!!!!!!! Tro mig, jeg har måttet høre for, at det var MIG som valgte træet...men det var sidst på eftermiddagen og tusmørke og smadder koldt, så da juletræsmanden stod med det, så det jo helt tilforladeligt ud ;O) Men bort set fra det, så blev det et flot træ til sidst, da pynten var kommet på!
Nu vil jeg ønske alle et bragende godt nytår og tak for året det gik. Håber at se en del af jer til ScrapNdream i februar :O)
Knus fra

9 kommentarer:

  1. Det er dag et fantastisk flot layout, hold da op! Sikke farver, det hele passer så godt sammen;0)
    Rigtig godt og glædeligt nytår til dig og familien også.

    Får vi ikke alt dit nye Greengate at se!
    Knus

    SvarSlet
  2. Et rigtig skøn julelayout glæder mig til, at se flere i det nye år.
    Jeg vil ønske dig og dine et RIGTIG GODT NYTÅR
    Knus Conny.

    SvarSlet
  3. *G*..det er ligesom vores juletræ, det var også mig der valgte "skævt-som-ind-i-h******"...men skidt det blev jo jul alligevel ;D
    Rigtig godt nytår til dig og familien - glæder mig til at se en HEL MASSE LO'er på din blog til næste år ;D

    SvarSlet
  4. Skønt layout. Og godt, at du fik scrappet det minde ; )
    Godt nytår.
    Knus Karina

    SvarSlet
  5. Man kan ikke altid få det hele, altså ikke både flot træ og lige fod ;0)
    Rigtig godt nytår og et kreativt og lykkebringende 2011!

    SvarSlet
  6. Øh, er øko-juletræer skæve... nå, men sjovt LO om en særlig detalje fra jeres jul ! Fine jule-detaljer !
    Rigtig godt nytår til dig og familien ;-))

    SvarSlet
  7. Lækkert LO, og dejlig intermistisk juletræsfod, den blev vel dækket af gaver så ingen anede "uråd"
    Glæder mig til at følge din blog i 2011 også.
    GODT NYTÅR!

    SvarSlet
  8. Tihi - fantastisk LO - og super fed historie :) :)
    Rigtig godt nytår - glæder mig til at følge med herinde i 2011 :)

    SvarSlet
  9. he he - sjov historie om jeres juletræ. Ja, i fandt jo en god løsning på den sag - og træet har stået flot i al sin glans. :0)
    Flot LO med skønne farver og opsætning. Glæder mig til at se flere LOs fra dig i 2011.
    Jeg skal også til Scrap'N'Dream ... bliver hyggeligt. :0)

    Jeg ønsker dig og dine et rigtigt godt nytår!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer