søndag den 12. december 2010

Cupcakes uden roser...

...i dag har vi holdt fødselsdag for Jonas, som bliver 15 år på tirsdag. Familien var inviteret til kaffe og kage. Jeg havde lavet brownies, cheesecake, popcornkage og cupcakes...MEN UDEN ROSE...GRRRR...jeg forsøgte mig igen med den dertil indkøbte tylle og drejedims, men det lykkedes bare ikke. Så swirls og små toppe blev det til i stedet. Og lige meget hvad, så faldt de i god jord...alle ungerne var vilde med dem...og især kusinerne er jo pjattede med pastelfarverne og glimmerpynten :O) De små fætre guffede med lyst smørcremen...hi hi!


Jeg havde dækket op med en nyindkøbt dug fra Netto...smadder sød med fransk juletekst...desværre var den bare ikke lang nok til mit bord når der kommer en plade i...men den fik lov at komme på og så var der lige 4 cm slup i hver ende. Stativerne til cupcakes har jeg købt i Fakta, såmænd. Og så kom mit porcelæn fra Greengate selvfølgelig på...og jeg ønsker mig noget mere i julegave, for jeg havde ikke helt nok til alle gæsterne...ungerne fik IKKE Greengate, men engangstallerkener ;O)
Det var en hyggelig 3. søndag i advent. Nu er alt ryddet op og jeg har sat mig i sofaen...håber på at der kommer en god film i aften...gerne en julefilm.
God søndag til alle.

11 kommentarer:

  1. Uhmmm det ser total lækkert ud - ja både kager bordet mm. lækker dug - jeg døjer så desværre ofte med mit bord er for bredt til de smarte duge

    Rigtig god aften på fifaen - jeg håber også en god julefilm - men om ikk andet ved jeg der kommer en film på tv2 kl 21 ;)

    SvarSlet
  2. De ser da også bare for lækre ud med de fantastiske farver:)

    SvarSlet
  3. Mums hvor ser der fødselsdagbord bare lækkert ud både muffins, kager og kaffe stellet.:o)
    Rigtig god aften på divaneseren.:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et fint kagebord. Det er jeg sikker på han satte pris på.

    SvarSlet
  5. Tillykke med sønnen på tirsdag.
    Jeg vil gerne ROSE dig for dit flotte bord og dine kreative kager! ; ) : )
    God søndag aften.

    SvarSlet
  6. Tillykke med Jonas!
    Hvor er det noget dejligt og sjovt bagværk du har lavet. Vi har selv haft fødselsdag denne weekend, også med cupcakes på bordet- vores datter bliver 19 i morgen. Forsat god søndag aften ;o)

    SvarSlet
  7. Det lyder til i havde en alletiders fest for ham (og tillykke til ham med i morgen på forhånd!). Lækkert kagebord - meget indbydende og fint.
    Rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  8. tillykke med sønnen. Sikken et skønt kagebord, jeg håber at I er kommet jer over sukkerchokket.

    SvarSlet
  9. Super flotte blev de - også uden roser!!

    SvarSlet
  10. Hvor ser det flot og farverigt ud!!! Og popcornkagen er altså skøn og lysene passer perfekt!!!!! Tillykke med ham igen. KNUS

    SvarSlet
  11. Dejlig fødselsdag du har holdt for Jonas og rigtig flotte kager og tillykke med ham

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer