mandag den 6. december 2010

Cupcakes og problemer...

...har købt mig en speciel tylle og "dims" fra Wilton til at lave dekorationsroser med...men men men, det lykkedes ikke for mig at få det til at fungere :O( Derfor blev de fleste af mine cupcakes dekoreret med den almindelige swirl. Icingen havde jeg selv lavet, først var den for blød, så for hård og så for blød igen. I dag har jeg prøvet mig med en købt een af slagsen...det lignede mere en rose nu, men synes stadig at det er for blødt at arbejde med. ÆV. Nå, men da jeg jo er alene hjemme, så var 12 cupcakes lige i overkanten at indtage ene mand..øh kvinde, så jeg gik på rundtur hos naboerne og ønskede god 2. søndag i advent, og overbragte dem cupcakes til aftenkaffen....tror I lige, at de blev glade og overraskede :O)
Jeg MÅ lære at lave de roser, for på søndag holder vi Jonas fødselsdag, og han har bestilt kagebuffet...og ville det ikke lige se godt ud med flotte roser på mine cupcakes! Een må vist prøve igen, senere i dag, når jeg har fundet tålmodigheden igen...grimme gloser falder fra mine læber, må jeg indrømme...godt jeg er alene hjemme!

10 kommentarer:

  1. De er da så flotte.
    Gid jeg havde været din nabo, da du delte ud af dem.
    Bliver helt lækkersulten.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Wow, de er flotte!! Håber du finder ud af at få lavet dem præcis som du vil have dem :)

    SvarSlet
  3. Årh de er flotte!! :) Glæder mig til at se hvad du får fremtryllet næste gang!

    SvarSlet
  4. Mums hvor ser de cupcakes bare lækre ud. Jeg bliver helt lækker sulten.:)
    Ih hvor er de futter bare skønne.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig 6.december aften
    Knus

    SvarSlet
  5. Tænk at være din nabo:) De er da bare så flotte.

    SvarSlet
  6. De ser både lækre og flotte ud. Er du ikke lidt hård ved dig selv ?? ; ) : )

    SvarSlet
  7. Altså roser eller ikke - så ser de cupcakes bare lækre ud! :)...gad sådan set godt lige være nabo med dig - de er jo nok lidt besværlige at sende til Aalborg *G*

    SvarSlet
  8. Synes nu de ser aldeles helt prof. ud...og jeg ved ikke hvordan man laver icing, det må jeg da vist tjekke ud.
    Kagebord, hmmmm I er vist gode til kager i jeres familie hihi ;-)

    SvarSlet
  9. De ser jo helt fantastiske ud. Heldige naboer du har. Hvor kan man købe den smarte holder til kagerne???

    SvarSlet
  10. De ser da lækre ud. Dem ville jeg gerne smage.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer