fredag den 5. november 2010

Popkorn kage...

...jeg fandt denne herlige kage et sted på nettet og den skulle da helt klart afprøves. I dag holder vi fødselsdag for Simon, som fylder 12 i morgen. Så i skrivende stund har jeg 10 raske drenge siddende i køkkenet og spise kage. Der er delte meninger om kagen...men det er nu også noget "underligt noget" :O) Tror da den er gledet ned hos alle.
Opskriften er jo super simpel og ja, super usund:

Popkornkage
50 g. margarine
1 1/4 dl. solsikkeolie
500 g. skumfiduser
4 liter popkorn
500 g. saltet peanuts
500 g. m&m's chokoladeknapper

Jeg har kun brugt halvdelen og det passer til en springform. Selv har jeg da også lige taget en lille snas og jeg kunne godt li' den ;O)

12 kommentarer:

  1. Det lyder meget spændende i hvert fald :) Måske man skulle prøve den :)

    SvarSlet
  2. He he. Ja, det er da anderledes. Har aldrig set en popcorn-kage før. :0)
    Tillykke med sønnen i morgen!

    SvarSlet
  3. Den ser i hvert fald lækker ud, men nok også sød, hmmm salt og poppet og fidusagtig ! Rigtig mange gange tillykke med sønnes fødselsdag !

    SvarSlet
  4. Tillykke med sønnike! Se det er også en kage jeg kunne finde på at lave hi hi. Må sende opskriften på kattebakke kage til dig hvis du ikke kender den. Din kage ser ihvertfald festlig ud. Ha en dejlig fødselsdags weekend! KNUS♥

    SvarSlet
  5. Underlig kage :D Jeg kan slet ikke forestille mig smagen af den. Man spiser sikkert ikke så mange stykker af den på en gang.

    Vil du lave den igen ? Og hvad gjorde du med tingene ? Piskede eller ?

    SvarSlet
  6. Den kage virker lige tilpas ulækker nok til, at man kun skal have ET STYKKE - den må prøves :-)

    SvarSlet
  7. Først tillykke med Simons fødselsdag. Jeg synes at kagen er flot, men indrømmet jeg kunne ikke finde på at spise den :))

    SvarSlet
  8. Griner... Den er sku da for sjov den kage, den skal jeg da helt klart prøve og lave en dag;0)
    Knus og god weekend!

    SvarSlet
  9. Tillykke til Simon med fødselsdagen,flot kage du har lavet,men jeg sige ligesom Netti, jeg tro ikke jeg kunne spise den.
    god weeekend til dig.

    SvarSlet
  10. Hmm..lyder nu ik' helt tosset med den Popcorn Kage - måske den skulle afprøves ;)

    SvarSlet
  11. Det lyder godt nok specielt, men festligt ser det ud!

    SvarSlet
  12. Først et noget forsinket men et kæmpe stort tillykke med Simons fødselsdag Håber han havde en rigtig dejlig dag. En lækker kage du har lavet til ham. Måske man skulle prøve at lave den en dag :)
    Du må ha' en rigtig dejlig uge
    Knus

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer