tirsdag den 2. november 2010

Grøn, grønnere, grønnest....

...og om noget, så er Louis Nielsens farve GRØN...tror jeg vil arbejde på at lilla skal være den nye grønne ;O) Kortet er også i grønt...igen...for det er til min tidligere chef, som jo er blevet partner i en nyåbnet Louis Nielsen. Jeg har selv tegnet...med barnlig hånd...briller på uglerne. Grene er klippet ud i frihånd af noget sort papir med struktur. 
Endnu et eksempel på grøn...min polotrøje MED et herligt lille emblem...godt nok er brillestel bare brillestel...MEN systemer er altså ikke bare systemer...og i mit nye job er systemet nærmest DOS-baseret med en masse shift, ctrl, Alt og en masse F-taster...ingen mus! Så jeg er godt brugt når jeg kommer hjem fra job :O)

5 kommentarer:

  1. Forstår jeg godt. Men skal I virkelig have de der "ny på pladsen" skilte på ?
    Dem har jeg altid fundet yderst pinlige.

    SvarSlet
  2. åh,,,, det kort var lækkert, lige til at bli i godt humør af

    SvarSlet
  3. Lækker kort - og hvor godt med ugler med briller - iøvrigt har jeg hørt om ugler hele eftermiddagen fra Johan, de har haft besøg af uglen der havde bogstavet U med - jep ved lære bogstaver ;))))

    Skal jeg hilse Tina fra dig i aften ;) - glæder mig, jo første gang jeg skal "møde" hende live

    SvarSlet
  4. Sikke et fantastisk ugle-brille-kort :) Det er simpelthen super skønt!!

    SvarSlet
  5. Sikke et flot kort. Tænkte på dig igår da jeg var på Etsy. Alt den lækre grafik der er til selv at printe ud. Hvis der er noegt du har brug for så sig til for jeg har masser af dejlige ting til at printe ud. Trættende dage for dig♥ Sådan er det altid med noget nyt. KNUS

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer