søndag den 17. oktober 2010

Søndagsloppefund...

...se lige hvad jeg fandt i min kræmmerhal ! En Green Gate tekande...til den sølle sum af 40 kr.! Den måtte selvfølgelig med hjem til  samlingen...og jeg tog lige en ekstra runde i hallen for at tjekke, om der skulle være mere af samme skuffe, men desværre. Men nu kan det da godt være, at jeg skal derned lidt oftere ;O)
 Og man kan også handle ind til sine kreativiteter! Her et stempel...og der var faktisk en del fine stempler og derved endnu et påskud for at komme forbi igen...samt en die af et for mig ukendt mærke, Mariannedesign....det er grenen...der er også en lille fugl på grenen, men den kom jeg til at rive af.
Jeg fik også købt et andet stempel samt noget sødt tape og det skal jeg lege med i morgen.
Rigtig god søndag...det der nu er tilbage. 

11 kommentarer:

  1. Sikke dog et helt fantastisk sødt kort :o) Og tekanden.... Uha - den kunne jeg heller ikke være gået forbi. Jeg elsker tekander - selv om jeg hverken drikker kaffe eller te :o)

    SvarSlet
  2. EJ hvor er den tekande bare skøn, den ville heller ikke ha' været gået forbi. :)
    Et rigtig sødt kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. såå sød kort, og den kande der wawww

    SvarSlet
  4. Wow ligefrem en kræmmerHAL..det lyder som himlem. Mærket Marianne Design kan du købe hos Hobbyboden på Samsø :) Lækker lækker kande du har købt, hvor er du heldig. Skønt kort du har lavet.

    SvarSlet
  5. Lækker indkøb og næste bedst er jo prisen ;) Elsker de loppe haller i har på øen, plejer også lokke min søster med rundt når jeg er på visit i Næstved. Skønt kort i dejlig farver ;)

    Rigtig god søndag aften til dig - er ferien iøvrigtig bestemt ?? Knus

    SvarSlet
  6. Rigtig skøn tekande. Ja nogen gange kan det godt betale sig at gå på loppemarked.

    SvarSlet
  7. Det kalder jeg da noget af et loppefund!! Kanden er SÅ skøn, fedt mønter og farve!! Herligt kort du har lavet også...må da sige, at det er et kræmmermarked der er værd at gå efter ;)

    SvarSlet
  8. Hvor er den tekande bare skøn. Sødt kort

    SvarSlet
  9. Arrjjj hvor heldigt er det lige!? Jeg kommer jævnligt i Kræmmerhallen ude ved dig, og har da aldrig set Greengate. Flot kande - kan godt forstå at du skulle have den med hjem.
    Rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  10. Der kan man se hvad man kan finde i en Kræmmerhal ;P...supersødt kort du har lavet med din nye die :)
    ...og ja, albummet på min blog er det "poseværk" *G*

    SvarSlet
  11. Sikke nogen skønne fund. Både kortet og kanden er skønne. man bliver så glad når man finder noget godt til billige penge. Ha en dejlig dag♥

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer