fredag den 22. oktober 2010

Scrappedag i vente...

...for lige om lidt smutter jeg op til Maribi med mine scrapsager...og der ligger en pakke fra Kreative Fornemmelser og venter på mig...hvor fed en fredag er DET lige :O)
Her et rigtig efterårs LO. Godt jeg havde mit kamera med på gåtur med Snoopy....og se hvor høj og slank jeg er...og Snoopy ligner en kongepuddel ! Jeg fik langt om længe brugt mine Sassafrass svampe, de er vist også nogle år gamle og ligeså den lille bladpuch.
Nu vil jeg ønske alle en rigtig dejlig fredag og en god weekend!

10 kommentarer:

  1. ejjj denne var total lækker, supert opsæt, kan i hygge jer

    SvarSlet
  2. Fedt lo - og fed fredag - sikke start på weekenden, venter spændt på at se hvad i får tryllet frem, eller om det kun bliver ved snakken ;)

    SvarSlet
  3. Fantastisk billede - og super skønt LO. Svampene er simpelthen SÅ dejlige!! Håber du får en dejlig scrapdag :o)

    SvarSlet
  4. Fedt efterårs LO med de helt rigtige farver. Er vild med den enkle opsætning og de små blade er en rigtig god detalje. :0)
    God scrapdag med Maribi - hils hende - (savner hende på bloggen) ;0)

    SvarSlet
  5. Super efterårs LO! ...og I er da blevet et smukt trimmet par på billedet ;p
    Ha' en hyg'lig scrapdag - håber det var en go' pakke fra Kreative..;)

    SvarSlet
  6. Det er slet ikke til ,at følge med på din blog da du får skrevet og lavet masse af kort og Lo' jeg synes det er rigtig flot det du få lavet.Skal Maribi ikke snart på bloggen igen, du kan hilse og siger jeg savner hende. Ha ha jeg kender godt det med ,at det er bedsteforældrene der skal spytte i kassen,men det gør jeg også gerne.
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  7. Det lyder super hyggeligt. HILS ; )

    Dejligt efterårs LO. De svampe er supersøde til emnet ; )

    SvarSlet
  8. Skønt med den efterårssol, der gør os slanke !!
    Virklig superfint LO, man fornemmer rigtig vinden med efterårsbladene inkl. fartstriber, og svampene passer jo superduper til et efterårs-LO.
    Håber I får lavet en masse og scræppet, hæ-hæ !

    SvarSlet
  9. Kære Christina.
    Super sjovt billede og skønt LO. Fin opsætning af svampene... og dine flyvende blade er meget livagtige!
    Knus Engel

    SvarSlet
  10. Super LO og de svampe er skønne men den lille fidus med stegerne efter bladene gør underværker...man kan næsten mærke dem falde...Men hende den lange på billedet kan jeg slet ikke kende ... HI HI

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer