søndag den 24. oktober 2010

Julekort...

...og jeg tror det kom op på næsten 30stk., det var hvad jeg fik lavet på to eftermiddage oppe hos Maribi. Der er rigtig blevet eksperimenteret med alle vores stempler...og vi kom også lige til at shoppe lidt mere hos både love2scrap og hos Kreative Fornemmelser...stempler kan man jo aaaldtid bruge. I min kræmmerhal kan man også købe Promarkers..for 25kr. så dem har jeg OG Maribi (!) også fået indkøbt lidt af. Man skal lige øve sig i at bruge de tusser og at lave skygger mv....derfor ligner rådyret her på det første kort, en blanding af ren og leopard ;O)


I dag vil jeg lave et bestillingskort...det skal være til et brudpar og de skal ha to oplevelsesæsker, dem på størrelse med en CD, så jeg påtænker at lave kortet om til at skulle blive en æske der kan indeholde de to æsker. Så en tur hen i Fakta er påkrævet....tænker at måske en æske små Toms skildpadder kan passe...og så må man jo blive nødt til at spise indholdet først ;O)
Jeg har også sendt Jeres hilsener til Maribi, og lur mig om ikke hun får opdateret sin blog snart.
Rigtig god søndag til alle.

10 kommentarer:

  1. nejjj de var da bare total hyggelige de kort
    knus

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige julekort, du har lavet. OG skønne stempler du har!!!
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte - ja jeg går også og lure med en bestilling hos Kreative, kan man få for mange stempler ;)

    Rigtig god søndag - kan da kun blive god, hvis du skal igang med at spise skildpader hele dagen ;)

    SvarSlet
  4. Så lækre kort :) Jeg har også de der inkido tekstempler og de er SÅ fede!

    SvarSlet
  5. Ej hvor synd for dig hvis du er nødt til at kæmpe dig igennem en æske Skildpadder.. ;P
    Rigtig søde kort - ja de stempler fra Pia må man da vist sige er blevet temmelig populære i den danske scrapverden ;)

    SvarSlet
  6. nej hvor er de søde. du er da blevet bidt af et stempel. rigtig friske kort

    SvarSlet
  7. Dejlige personlige julekort.

    SvarSlet
  8. Super søde julekort - og fantastisk idé med skildpadderne - dem kunne jeg også godt spise et par stykker af :o) Og ps - rådyret ligner mest et rådyr - og ikke ret meget en leopard - tihi :o) :o)

    SvarSlet
  9. Smukke kort i har lavet. Jeg er altså noget misundelig på den der kræmmerhal du taler om :)

    SvarSlet
  10. Super flotte julekort du har lavet.:)Stempler kan man bestemt ikke få for mange af...*gg*;O)Du må forsat ha' en skøn uge.
    Knus

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer