torsdag den 14. oktober 2010

Genbrugs-splat...

...nemlig fra det forrige LO, hvor jeg skulle splatte med orange maling. Nu var det jo sådan, at jeg ramte meget mere end bare det sort karton...for eksemplet også et stykke hvidt (ja plus fotos, toten og mig selv).  Synes nu at det passer perfekt til fotoet af alle skålene..de har jo også været udsat for en god gang maling, tænker jeg :O) Jeg har tyvstjålet de sorte matter, som i mit tilfælde er lavet ved at bruge en tyk sort tush...effekten spottede jeg hos Henriette...så tak for lån ;O)

Har fri i dag, så jeg har både fået gjort rent i campingvognen, HVIS nu vejret arter sig, så triller vi en tur i efterårsferien, jeg har både gået og cyklet med Snoopy, scrappet, lavet skøn spidskål/linse/ris-salat til flere dage, forberedt aftensmaden, bagt en dejlig kage og nu vil jeg tage op i skoven og løbe en tur med min veninde, Hanne (nok også nødvendigt, når nu den kage bare står og dufter SÅ godt...jeg smider en opskrift hvis den smager som den dufter).

9 kommentarer:

  1. Så har du haft rigtig gang i splatteriet :o) med alt det du har ramt. Et rigtig lækker lo..

    SvarSlet
  2. FEDT FEDT FEDT det må jeg lifte - camping lyder hyggeligt - måske vi ses ?? Drengene og jeg tager camping i det sønderjyske men dog i en hytte

    elskerrrrrrr din musik herpå - 3 november 3 november synd du bor så langt væk :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare SKØNT!!! Elsker alle de stærke farver til det hvide karton - det ser super godt ud!!

    SvarSlet
  4. Rigtig fedt LO!..og det ser jo super ud med de splats og de stærke farver!

    SvarSlet
  5. sådan, total sej lo, supert.

    SvarSlet
  6. Ejjj, de skåle ligner de skåle jeg så i Provence, må snart lave et LO med dem, mine så jeg i Aix-en-Provence.
    Sjov effekt med splatter-klatter

    SvarSlet
  7. Farver man bliver helt glad af. Håber weekenden byder på godt vejr, så I kan komme ud med cv'en.

    SvarSlet
  8. kanon fede farver du altid bruger , det er sååå flot design

    SvarSlet
  9. Ej nogle fede LO's du har lavet. Vild med det splatteri, det må prøves..:)
    Krydser finger for at vejret holder så I kommer afsted.:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer