fredag den 29. oktober 2010

Farvel og Goddag....

...i dag er der afsked i Synoptik for min kollega Morten og jeg  selv. Kortet her er til Morten som starter i Louis Nielsen hos min tidligere chef, som jo også sagde op og blev partner i egen butik. Godt jeg havde et skrig-grønt karton, for det er jo lige Louis Nielsen's farve. Vittighedstegningen har jeg fundet på nettet...perfekt, for Morten og jeg har tit grinet over Urban Avisens bagside om fredagen, hvor Wullf & Morgenthaler jo hersker med deres sjove og ofte "syge" humor.
Nå, men nu er Morten jo ikke den eneste der skal iklædes grønt...jeg starter nemlig også hos Louis Nielsen...på mandag og i Roskilde!! Det var ikke meget jeg nåede at være "hjemmegående" (læs:ledig) ;O)...faktisk har jeg jo sidste dag på jobbet i dag, men har haft efterårsferie og en uges afspadsering. Men godt nok at jeg ikke skal igennem hele møllen med A-kassen og Jobcenteret!!  Og heldigt, at jeg har nået at få lavet en del julekort!
Rigtig god fredag og weekend til alle!

11 kommentarer:

  1. Et KÆMPE tillykke med dit nye job:-)
    Er sikker på det bliver super godt, og hvordan er det nu med dig og den grønne farve??? :-)

    SvarSlet
  2. nydeligt kort, og tillykke med nyt job
    knus

    SvarSlet
  3. Herligt kort!! Sjov lille tegning. :0)
    Og et STORT tillykke med jobbet! Ja, det er da skønt, at du ikke skal igennem den mølle med A-kasse og jobcenter.
    Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  4. Vel nok flot med nyt job SÅ hurtigt, tillykke med det, og gid det er mere lykkeligt end det gamle. Hæ-hæ for en god værkstedshumør, man må jo SE tingene fra den muntre side af og til !

    SvarSlet
  5. wawww jammen du er jo guld værd og selvfølgelig eftertragtet ;) Stort tillykke - fedt kort du har fået lavet

    SvarSlet
  6. Et stor tillykke med dit nye job, og et flot kort du har fået lavet til Morten
    God weekend

    SvarSlet
  7. TILLYKKE med nyt job!! Og endda også i en brilleforretning - det kan jo ikke være bedre :o) Super lækkert kort - og humor tegning :o)

    SvarSlet
  8. Et kæmpe stort tillykke med dit nye job:) Skønt at du slap for hele arbejdsløshedsmøllen

    Hihi et herligt kort du har lavet...det er da humor..:O)
    Du må ha' en rigtig dejlig weekend
    Knus

    SvarSlet
  9. Herligt kort.
    Tillykke med dit nye job!

    SvarSlet
  10. Skønt kort! Rigtigt meget held og lykke i dit nye job!

    SvarSlet
  11. Tillykke med det nye job Chris! Det er nu dejligt at du ikke skal igennem hele a kasse maskineriet. He he godt du nåede at lave julekort som du skriver. Herligt kort ;-)

    KNUS

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer