fredag den 1. oktober 2010

En kort, en lang....

...ja, så blev jeg så korthåret og med et rødligt skær! Tid til efterår :O) Der er også sket andre forandringer...jeg har nemlig sagt mit job op hos Synoptik!! Og den historie er rimelig lang, så den lange version vil jeg spare Jer for...men det handler kort og godt om, at topledelsen ikke regner deres medarbejdere for en dyt og der er bare sket og sagt visse ting, som jeg ikke vil finde mig i. Man skal sgu føle sig værdsat for at være motiveret....især når man knokler til den løn jeg får. Så jeg har faktisk kun 10 arbejdsdage tilbage. Jeg har noget andet på bedding, men ved ikke hvornår det helt præcis kan træde i kraft. Nå, men der bliver nok en periode på dagpenge...jeg ser det som en mulighed for endelig at få gang i scrapperiet igen ;O) Og min mand starter op efter en lang sygemelding pga rygoperationen, så han ser frem til IKKE at skulle lave aftensmaden mere :O) Han var nu ellers god til det, og jeg nød bare at komme hjem og så var maden på bordet!

Nu vil jeg ønske alle en rigtig god weekend og sige tak for alle de dejlige kommentarer.

14 kommentarer:

  1. Du ser jo super godt ud med det nye look! :)
    ...og kan godt forstå du vælger at finde andre græsgange - hvis man ikke føler sig værdsa, er det da totalt nedbrydende, så al mulig held og lykke med det nye :)
    ....

    SvarSlet
  2. Hvor ser du skøn ud... super hårfarve til dig... og korthåret er super smart til dig... Du har helt ret, man skal ikke finde sig i alt.. Det vigtigste er at man blir behandlet med respekt og søde kollegaer. Glæder mig til at hører hvad du så finder på... men indtil da kan vi jo nyde dit kreative gen... God weekend. Og tillykke med din beslutning. alt for mange går og har det dårligt på deres arbejde.

    SvarSlet
  3. Super flot med dit nye hår.
    Godt du kommer videre, man skal ikke finde sig i at blive dårligt behandlet.
    Det er der desværre bare mange der gør.
    Syntes du sej, når du siger fra.

    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Du ser da knaldhamrende godt ud... men igen, det gør du jo altid...

    Ses vi i Middelfart, synes sørme at det er længe siden at jeg har set dig og Maribi???

    Held og lykke med jobsøgningen, sidder jo selv i den... Sukkk....

    SvarSlet
  5. Du ser virkelig fantastisk ud med kort hår - der kan jeg godt være lidt misundelig. Jeg ville bare så gerne - men jeg ligner en fugleunge med kort hår :o) Held og lykke med jobsøgning - ærgerligt at det skal være sådan - men mon ikke det helt rigtige dukker op??

    SvarSlet
  6. Først så ser du drønende godt ud med dit nye look - parat til nye udfordringer! Og nogen gange må man sige stop...... Nyd dagpengeperioden inden du helt sikkert finder et nyt spændende job. Glæder mig til at se mere scrapperi fra din side. Knus og en dejlig dag til dig♥

    SvarSlet
  7. Det korte hår klæder dig rigtig godt :0)
    Held og lykke med jobjagten - du skal nok finde noget du bliver glad for.
    Glæder mig til at se mere scrap fra dig.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Med sådan et flot nyt look, får du da ikke love at gå hjemme og scrappe ret længe.

    Godt gået. Man skal ikke finde sig i alt det møg, som man ofte gør. Det tærer bare for meget på livet.

    SvarSlet
  9. Ser bare godt ud. Har lige selv fået super skarpt hår i dag (og venter på nye briller ;)
    Lyder som den rette beslutning for dig, tillykke med det.

    SvarSlet
  10. Wow, fed frisure og color du har fået, det er virkelig friskt til dig :))
    Respekt for din beslutning, jeg er overbevist om at det er den helt rigtige! Og at noget andet venter forude, hvor indsats og feedback (og løn) går i spænd sammen!

    SvarSlet
  11. Er der en frisure som ikke klæder dig...nej det tror jeg vist ikke der er, du ser stang godt ud.:)
    Jeg synes det lyder som en rigtig god beslutning som du har taget. Man skal ikke finde sig i hvad som helst.:)
    Glæder mig til at høre om det nye du har gang i.:)
    Du må ha' en rigtig skøn weekend.
    Knus

    SvarSlet
  12. Hold op hvor er det bare fedt med det korte hår. Så flot.

    Ja det er øv når ens arbejdsmiljø ikke er i orden, men igen så fedt at du selv tager affære og har det godt med det.

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  13. Du ser jo fantastisk ud med dit nye hår. Jeg kan god forstå du ikke vil finde dig alt hvad topledelsen byder dig.Dejlig at høre din mand er rask nok til, at kommer på arbejde igen.

    SvarSlet
  14. Hvor ser du frisk, frejdig og kæk ud med det nye look ! Klæder dig rigtig godt.
    Så du er lige klar til en ny arbejdsgiver, håber du har heldet med dig, når du ikke bliver værdsat hos den tidligere, næ man skal dælme ikke finde sig i hvad som helst, så er det bare videre, men godt at din mand nu er ovre sig sygdom. Held og lykke i den kommende tid !

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer