onsdag den 20. oktober 2010

Efterårshygge...

...sammen med Simon ude i køkkenet, hvor vi har scrappet en masse julekort...ja og jeg fik lavet dette kort til en børnefødselar.
Jeg var et smut forbi love2scrap i går, og fik handlet nogle af love2scraps nye stempler...bla. det jeg har brugt på kortet her. Også nogle julestempler med tekst...og et par promarker-penne...jo jo, ir'n er blevet helt glad for at farvelægge stempler ;O) Og Simon hygger sig også gevaldig med det...tænk, i går fik han solgt for 180 kr. kort!!! Mig...0,- hi hi. Men det skal da også lige siges, at det var mormor, farmor og kusiner der shoppede kort...ham Simon fejer mig af "markedet". Jeg er ved at løbe tør for de hvide kort m. kuverter, som jeg har shoppet i min Superbrugs...de havde sidste år en æske med 50 kort m. kuverter til 50 kr...men nu har de kun en mindre æske med 30 for 50 kr. Kender I et godt og billigt sted at shoppe kort og kuverter?
Fredag står den på mere scrap og denne gang sammen med Maribi...glæder mig :O)

2 kommentarer:

  1. hvor er det et flot kort, dejligt med godt salg af julekort, og i hygger med garanti
    knuss

    SvarSlet
  2. Hvor sejt, at han sælger alle de kort :o) Og et super lækkert børnefødselsdagskort, som du har fået lavet :o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer