fredag den 8. oktober 2010

Den trak tænder ud...

...dette LO med et foto af lille Jonas (ja, det var dengang). Det foto har jeg haft liggende i scrapkassen i årevis...at det tog mig næsten to dage at scrappe med det, siger vel noget om, hvorfor det har ligget så længe. Tror det er fordi t-shirtens farver har drillet, fordi at skyggen fra kaskettens skygge har irriteret mig og fordi at baggrunden ikke er helt hvid men sådan grumsegultbeige! Men det lykkedes :O) Jeg har leget med noget splattereffekt...host host, det var ikke kun kartonet der fik orange pletter! Jeg havde kun noget acrylmaling som jeg blandet noget vand i og så dyppede en pensel deri og svipsede det ud over (hele bordet). Tænker at der sikkert er noget andet og smartere eller ?
 Her et closeup...Jeg fik også brugt lidt gammelt pynt...det har virkelig gjort noget sådan at få ryddet lidt op i alle scrapsagerne :O) Og der er jo også tape på...købte 3 ruller ternet tape i Tigerbutikken.
Så blev det fredag og jeg tager på arbejde bevæbnet med min næsespray. Anden sidste fredag for mit vedkommende...kun 5 arbejdsdage tilbage. Så er det da godt, at jeg har fået scrappelysten og iveren tilbage igen ;O)
Rigtig god fredag og weekend til alle!

11 kommentarer:

  1. Du har da i hvert fald osse ramt kartonet med splatterne ;D ..og det ser super ud - og det gør Lo'et som helhed også! :)..og så er det jo et skønt billede af den knægten ;)

    SvarSlet
  2. Det er blevet et vildt lækkert LO!! Men kan godt se, hvad du mener med den der t'shirt... Fedt at du fik det scrappet alligevel :o) Ved ikke, om der er en bedre måde at lave akryl-maling-pletter på et LO. Måske ville jeg have kommet kartonen i en kasse (som normalt, når jeg kommer mist på) - så slipper man i hvert fald for pletter på bordet (og det er en god undskyldning for at købe scrapting, hvis man ikke har den rigtige størrelse kasse :o) :o) :o)

    SvarSlet
  3. Jamen, det var da værd at vente på i flere år, super-LO med splatter-detaljer. Billeder med manglende bisser er bare i øjet, ungerne ved slet ikke, hvor sjovt det ser ud med bar mund, hi-hi !
    God weekend !

    SvarSlet
  4. Jeg synes at det er lykkedes godt. Herligt billed.
    Godt at du har fået scrappelysten tilbage, jeg glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  5. hvor er det bare blevet flot og nogle super gode billeder :)

    SvarSlet
  6. Afsindig lækkert LO! Du her virkelig en fed stil!

    SvarSlet
  7. Har du været ved tandlægen ?? FEDT lo og elsker de farver du har valgt og ikke mindst din banner - i like :)

    Ps. du gætte næsten rigtig - Fru Sahl og jeg skal til Tina men først 3 november og ikk oktober ;)))) Gav hende billet i fødselsdag´s gave, så var jeg da sikker på og ha en at følges med. Har snart fødselsdag og håber og krydser for drengene har sparet til hendes nye cd ;))

    Rigtig god lørdag aften til dig knus

    SvarSlet
  8. fede farver. og god historie at få scrappet.
    vild med de orange splatter.

    Nej jeg har kun en maskine nemlig min big shot. tror atså ikke det er noget problem at få de sizzix dies i din epic. prøv at tjekke i tråde på søstrene.

    SvarSlet
  9. Kære Christina. Tak for din søde kommentar på min side :o)
    Hvor er det et skønt LO... og splatterne nåede da også papiret..! jeg syntes det er gennemført, og så er det i øvrigt et rigtig skønt billede af ham!
    Håber du har haft en dejlig weekend!
    Knus Engel...

    SvarSlet
  10. Det Lo' er da blevet rigtig godt,skønt billede af Jonas.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer