mandag den 20. september 2010

Sushi på papiret...

...jeg havde inviteret til hjemmelavet sushi og det var bare SÅ lækkert ! Der var tilfældigvis både sushiris, tang og japansk øl i Netto den uge, så jeg købte stort ind. Der blev dækket op med lakbakke og små skåle og i baggrunden kørte japansk musik. Det er egentlig nemt at lave sushi, det tager bare lang tid...synes jeg...som med alt andet, så gør øvelse vel mester, tænker jeg. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg laver sushi til gæster!
Her et close up...
Jeg har prøvet at eksperimentere med noget tape jeg har liggende...det er jo yderst trendy med tape...men måske en anden slags end det jeg ligger inde med...det irriterer mig at man kan se igennem det. Hele LO'er er indrammet af en gul halvgennemsigtig tape...hmmm...ved ikke lige hvad jeg skal sige til det ;O)

8 kommentarer:

  1. Jeg er ikke så vild med Sushi. Måske er det fordi at jeg ikke har fået det rigtige ; )
    Gennemsigtig tape ER trendy og ser godt ud her.

    SvarSlet
  2. Totalt lækkert - jeg er helt vild med de mange farve og hele farvesammensætningen. FLOT... ;o)

    SvarSlet
  3. Elsker det kort!! Sushi er FANTASTISK!!

    SvarSlet
  4. Et kanon fedt LO også med det gennemsigtige tape. Lækre farver.
    Sushi er ikke lige mig, da vi en gang fik det, måtte jeg ud og stegte rejerne på panden;\.Min bror siger det er fordi jeg ikke har smagt det rigtigt. Men så må han jo bare lave noget til mig(han er kok, og kanon dygtig til at lave Sushi):O)
    Du må ha' en skøn uge.
    Knus

    SvarSlet
  5. SUPER lækkert LO - men lækker sushi :o) Jeg elsker bare sushi.... Og jeg synes ikke, at det gør noget, at tapen er halvgennemsigtig :o)

    SvarSlet
  6. Hvor chekket sådan selv at lave sushi og så også servere det så flot!!! Lo'et er flot og tapen giver bare en sjov effekt. KNUS♥

    SvarSlet
  7. Sikke en lækker farvebombe af et LO du har lavet. Synes godt om tapen - det gør ikke noget den er gennemsigtig.
    Jeg tror aldrig jeg kommer i nærheden af sushi, det er bare ikke lige mig, men farverne på sushi-maden er så skøn at skue!! :0)
    God onsdag til dig.

    SvarSlet
  8. Åhh, hvor lækkert, både LO og selve sushien. Fik da også selv provianteret af Nettos japanske herligheder. Har aldrig selv prøvet at lave det endnu, men glæder mig til det skal ske. Måske du kan give et par fif?

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer