torsdag den 23. september 2010

Mere mad...

...og vi er nu rejst fra Japan til Italien, med et amerikansk twist. Opskriften er min lillebrors og navnet er noget han selv har digtet...lyder sjovt når man ikke ser stavemåden! Og retten smager NICE/belissimo...fuld af saft og kraft, da kødbollerne kun lige er forstegt og ligger i ovnen, dækket af en tomat/hvidvinssauce, under folie. Yum yum yum!
Jeg har brugt OA mønsterpapir og sørme om jeg ikke også fik klippet ud fra et Hambly Studio papir...det er det med bestikket...det papir har jeg haft liggende i meget lang tid, men det kender I andre scrappere jo nok alt til ;O)

11 kommentarer:

  1. Flot! Man bliver jo helt lækkersulten af at kigge forbi her! ; )

    SvarSlet
  2. Du skulle da lave en scrap-kogebog.

    SvarSlet
  3. Den overskrift er bare super! ;D
    ..og så er det er skønt LO - jeg kan rigtig godt li' cirklerne og måden du har passet opskriften ind :)

    SvarSlet
  4. Herlig, herlig titel - og så er cirkler altså skønne på et LO. God ide, at skrive alle ingredienserne til retten ned. :0)
    God torsdag eftermiddag/aften til dig.

    SvarSlet
  5. Hi hi. Glad for præsentationen. Hvad med opskriften? Det er et rigtig flot LO. Og skønt at du kunne bruge papiret. Jeg digiscrapper jo kun så der gør det ikke så "ondt" når der er noget man ikke får brugt. KNUS♥

    SvarSlet
  6. Hahaha genial titel! skønt lo!

    SvarSlet
  7. Uhm, den ret kunne jeg lige gå ombord i... minder meget om mine italienske frikadeller, de er bare go'e ! Fedt ordspil, hi-hi !

    SvarSlet
  8. Rigtig sjov idé, at scrappe opskrifter og billeder af maden - min mand ryster på hovedet, når jeg tager kameraer frem, når maden står på bordet.... ;o)

    SvarSlet
  9. Super lækkert LO - både på den ene og den anden måde - man bliver jo helt lækkersulten :o)

    SvarSlet
  10. Sig mig en gang er du ved, at lave en layout kogebog, men det er rigtig flot, det du har lavet.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer