tirsdag den 3. august 2010

Provence...

...og lavendler hører jo sammen og i år var der mange marker, som endnu ikke var høstet...det hænger nok sammen med, at vores ferie lå en uge tidligere end de andre år. Sikken en duft når lavendlerne høstes....det kan simpelthen ikke beskrives...fantastisk...hvornår mon man kan tage 4D billeder, så dufte kan komme med!!??
Farverne på LOet er ikke helt som irl, der er lidt mere knald på kuløren, men det må I tænke Jer til. Papiret er igen det nye October Afternoon.
Ja, jeg fandt jo et fransk scrapmagasin da vi var ude at handle og det røg jo selvfølglig i kurven! Selvom jeg er fransksproglig studen fra Ruder Konges tid, så er der altså mange ord jeg ikke forstår...men pyt, man kan jo altid kigge billeder og det er jo dér inspirationen kommer fra.

4 kommentarer:

  1. uhmmmm tager en dyb indånding ;O) Skønt lo og ikke mindst det nye papir - lækker lækker

    SvarSlet
  2. Tihi - sejt med et fransk scrapmagasin - og dit LO er super flot!!!

    SvarSlet
  3. Skidt med sproget - det er jo billederne der tæller, så et fransk scrap-blad er vel et must når man nu er på de kanter ;D
    Skønt LO - det er jo liiige før man kan fornemme duften af de lavendler ;)

    SvarSlet
  4. Eeejjjjj, det er var ski da lige sådan nogle lavendelbilleder jeg IKKE fik taget, vi var for tidligt på den og kom slet ikke i lavendelområdet. Hvad gør man så lige ved det: afsted igen !! Heldigvis har vi en række lavendler foran vores sommerhus, dem tager jeg lige et billeder af og scrapper !

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer