torsdag den 5. august 2010

Pip gok gok...

...kunne dette LO godt have heddet...det viser vores sommer yndlingsspise, kylling på dåse. Skørt ser det altså ud...men det smager forrygende. Kødet er super saftigt og smagfuldt, da kyllingen er proppet med friske krydderurter, og kombi af damp fra øllen og låget på grillen gør at kødet ikke bliver tørt. I bunden af grillen har vi så udskårne kartofler og hvidløgsfed blandet med olienolie, salt og flere krydderurter.
Papiret, ja, October Afternoon igen igen...jeg tænker at mine sommer LOs kommer til være på det papir, primært. Opsætningen er delvis liftet fra det forrige "Scrapbooking mm.".

14 kommentarer:

  1. Det er et flot layout i dejlige sommerfarver og det papir, banner, og skyer, mums!

    SvarSlet
  2. Hejsa Chris! Ser ud til at I har haft en skøn sommerferie. Fantastiske billeder. LO'et her er jeg helt vild med ligesom jeres favorit kylling. Kan godt huske min reaktion første gang jeg fik opskriften. " Ok og hvad gør man med dåsen???????"
    Vi er kommet tilbage fra 3 uger hvor vi havde fantastisk vejr. Regnen begyndte dagen efter at vi var taget afsted he he.
    Knus fra Tina

    SvarSlet
  3. Uh det er også en af favoritterne her i huset og har været det lige siden jeg så opskriften i morgen tv da vi boede i USA for ca. 10 år siden. Dejligt LO.

    SvarSlet
  4. mums, lige til at spise, ja OA er også en af mine favorit mærker. Har du set inde på min blog hvor meget jeg har af de forskellige papirer? uhyggeligt..

    SvarSlet
  5. fedt fedt sommer lo og uhmmm ja mindes hvor godt det smager hmmm gad vide om jeg kan lave det på min baby grill fra weeber eller om den er for lille - skal undersøges ;o)

    ps. elsker det papir og har virkelig styret mig til nu med at bestille - har ikk brug for - har max. brug for - har... :o)

    SvarSlet
  6. Sjovt at du har scrappet lige præcis den dejlige middagsret ... for bare et par dage siden introducerede min far mig for kylling på dåse og det smager jo helt vidunderligt!! :0)
    Flot LO med dejlige glade sommerfarver. Elsker de der vimpler hen over et LO. Og sjov lille tekst du har fået skrevet.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare super duper lækkert det LO - og man bliver jo helt lækkersulten :o)

    SvarSlet
  8. Øl-kylling er bare guffe-GUF - og jeg vil til en hver tid vove pelsen og påstå, det er langt bedre end kylling i cola... ;o)

    Og så er dine farver og opsætning lige til at blive glad i låget af. SUPER skønt - den lille note i venstre hjørne gør det bare helt perfekt. Det ER nemlig halvdelen af fornøjelsen... ;o)

    SvarSlet
  9. Mums for en lækker menu og et lækkert LO. God weekend!

    SvarSlet
  10. Super flot Lo, skønne farver og opsætning. Og ja pipfugl på dåse smager forrygende......

    SvarSlet
  11. så flot layout har faktisk også taget billeder af vore kylling på dåse, det ser så flot ud, mit er bare aldrig blevet til et lo men tak for inspiration.
    knus Pia

    SvarSlet
  12. Skønt LO, med køkkenterne og det hele... det sætter jo ligesom standarten ;-)

    Kender opskriften, men har aldrig prøvet det, men du friser over al evne... så nu må det da vist hellere være...

    SvarSlet
  13. Det med kyllingen og dåsen har jeg aldrig prøvet,men hørt om det, men det lyder lækkert. Skøn sommer Lo du har lavet.

    SvarSlet
  14. OA er bare det bedste, og super über cool LO :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer