fredag den 30. juli 2010

Nu med ny inspiration...forhåbentlig...

...er nu hjemvendt fra 4 ugers ferie...en rigtig Tour de France. Startede med at se en etapestart i Spa i Belgien og derefter gik turen til Loiredalen, Vestkysten, Pyrenæerne, Rhonedalen, Alsace og Nordtyskland. Har selvfølgelig fået taget en masse billeder og nu håber jeg på, at jeg atter kan komme igang med at scrappe!! Har haft stilstand i rigtig lang tid :O( Men det hænger også sammen med mit job og de dertilhørende arbejdstider :O( Men med alle de fotos, så må det da kunne lade sig gøre...
I får her et lille udpluk fra min ferie:

Vi var bla. også i Lourdes hvor jeg har taget nogle fine billeder og der hører også lidt historik med, så dem får I snarest. Uh, ja, jeg fandt sørme også et par franske scrapblade, som jeg selvfølgelig købte med hjem...dem skal jeg da også lige at lagt et foto ind af ;O)

9 kommentarer:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    SvarSlet
  2. Fire ugers ferie - det var ellers ikke tosset. Billederne er lækre, og det ser ud til at I har nydt livet hernede sydpå.

    SvarSlet
  3. Kan godt li' det hele undtagen de der bløddyr i skal, addrrrr. Lourdes kender jeg godt, har på et tidspunkt haft min gang på et kloster (naj, jeg er hverken katolik eller nonne...) og ved at det er et pilgrimssted for katolikkerne, hvor man kan blive helbredt ved stedets kilde, tror jeg nok, men nu må jeg vente på dine spændende detaljer.
    Og forresten velkommen hjem fra La France, glæder mig da i hvert fald til de LO'er du får lavet. Hej fra Dorit

    SvarSlet
  4. Ej, nogle dejlige billeder - der er da potentiale for at scrappe igen... ;o)
    Skal lige høre - hvad er det på billedet nederst til højre...??? Så mange flotte farver...

    SvarSlet
  5. wow så lækre billeder fra 4 ugers tur, super lækre. Jeg har tegnet campingvognen i fri hånd så jeg har ikke nogen skabelon ligende . jeg har tegnet sider og bund ud i et og så klitstret midter stykket på bagefter. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  6. Skønne billeder. De taler for sig selv og behøver ingen historik.

    SvarSlet
  7. Sikke nogle helt igennem skønne billeder :o)

    SvarSlet
  8. Woaouw en skøn ferie I har haft, 4 uger hvor fedt. Sikke nogle skønne billeder du har fået taget.:)
    Du må ha' en skøn weekend.
    Knus

    SvarSlet
  9. Sikke da en skøn og lang ferie du har haft,og nogle dejlige billeder du har taget, så nu må du igen med at scrappe

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer