lørdag den 31. juli 2010

Det første LO i ualmindelige tider...

...det hjalp at slæbe alle scrapsagerne ud på køkkenbordet! Nå ja, OG lige have rundet Love2Scrap og indkøbt noget af det nye papir fra October Afternoon ;O)
Moules betyder muslinger på fransk...og i år "lærte" både Jonas og Simon at spise OG kunne li' muslinger...mor her sprang over! Jeg får opkastningsfornemmelser bare jeg ser på at de hiver dem ud af skallen...YRKKKK!
Jeg fik også lavet et kort hvor jeg fik brugt nogle nyindkøbte dies...købt da jeg var på indkøb i Roskilde Hallerne, så det er jo nogle måneder siden...tænk, der lå også papir...jeg havde slet ikke fået pakket det ud, så det siger noget om, hvor USCRAP jeg har været!
I morgen vil jeg tage mig tid til at kigge forbi en masse blogs og suge noget inspiration.
Rigtig god weekend.

10 kommentarer:

  1. fy for den jeg ville også få opkast fornemmelser.
    Så må du til og i gang med de scrapperier... kan da ikke gå at man ikke har fået sit papir pakket ud.. havde du glemt hvilke du havde? hihi

    SvarSlet
  2. Hyggeligt at se du scrapper igen.
    Skønt LO! Kan rigtig godt li de to sort/hvide billeder af din søn - herlig - herlig! Og tænk at de kan spise muslinger.... dine unger er godt nok seje!
    Dejligt at se dig tilbage i blogland. :0)
    God søndag!

    SvarSlet
  3. Tihi... elsker at finde "glemt" papir. Superskønt LO - på trods af muslingerne... Dem har jeg også et lettere anstrengt forhold til....

    SvarSlet
  4. wow så flot layout , friske farver ser supert ud.
    knus Pia

    SvarSlet
  5. Dejligt at se, at du er kommet i gang igen. Glæder mig til at se flere af dine små skønne historier.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare fedt at du er kommet i gang igen - så lækkert et LO :D

    SvarSlet
  7. Dejligt at du er tilbage igen! Det er jo længe siden du sidst har skrevet noget og lavet et layout.

    Jeg kan godt følge dig med muslingerne YRKKKKK

    SvarSlet
  8. Lækkert layout - kombinationen med orange og blå er altid skøn. Jeg er heller ikke ligefrem end muslingespiser, så jeg er på din side ;o)

    SvarSlet
  9. Hej Christina.
    Dejligt at se at du er tilbage på bloggen.
    Skønt layout i dejlige farver og med mit ynglingspapirer for tiden. Jeg var også i Love2scrap for første gang nogensinde her i sommerferien. LÆKKER butik. Det er nok godt at den ikke ligger lige om hjørnet. ( for pengepungen ; ) )
    Jeg synes at muslinger er ok, men det er ikke min ynglingsspise...
    Fortsat god sommer ; )

    SvarSlet
  10. Godt at du er kommet i scrap-mode igen! :) - og det er da hygsomt at finde noget man faktisk næsten havde glemt man havde købt - så er det jo nyt igen ;D
    Fedt LO, jeg kan super godt li' de sort/hvide billeder.
    ...og har det lidt på samme måde som dig med de dersens skaldyr - ikke et hit hos mig ;D

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer