torsdag den 6. maj 2010

Hr. Steen & Hr. Knudsen...

...et indlæg staring Steen og til dels Dennis Knudsen...man ser vist mere til Steen end Dennis :O)
Et layout, hvor hverken mand eller barn ser ud til at være irriteret over at jeg liiiige tager et billede af dem...eller...det er nok derfor, at Steen laver sit berømte "Døde Øje". Han kan lukke det ene øje og se fuldstændig afslappet ud...gør nogen af os andre det samme, så kommer vi til at knibe sammen i ansigtet på den ene eller anden måde eller også så flagre øjenlåget... Kan du?  Nå, men så fik jeg også prøvet at lave nogle vimpler på mit layout, og det er jo et festligt indslag.
Og nu til Dennis Knudsen. Jeg har netop været på et 2 dages kursus i forbindelse med mit job hos Synoptik. Det var FANTASTISK!!! Sikken en dejlig mand, Dennis. Han er bare det mest ukrukkede og helt nede på jorden menneske. Og ikke mindst SUPER DYGTIG!! Vi skulle lægge makeup og sætte hår på hinanden og det var simpelthen bare så sjovt og lærerigt. Blandt andet skulle vi på 2. dagen lægge en fuld makeup på 3 minutter!! Og tænk, det kan lade sig gøre!! Og det så også pænt ud! Så nu er der ingen undskyldning for ikke at lige lægge en makeup inden man skal ud ad døren ;O)
Her har vi min kollega, Clea, som sætter mit hår...jeg skal lige love for, at det endte ud i en meget høj frisure!
Her et selvportræt i spejlet...sådan at man også lige kan fornemme kursuslokaliteterne...
Og lige endnu et selvportræt...dog uden de falske tænder! Jo jo, dem havde jeg selvfølgelig med....stor succes..hæ hæ. Og jeg lavede også lige "Fønsby-læberne" til stor moro for Dennis, som forevigede dem på sin mobil. Læberne laver jeg mega store ved at folde underlæben ned og stikke tungen op over overlæben....Kan du?

10 kommentarer:

  1. sikke et dejligt LO. rigtig gode farver.
    Det er en sjov ting din mand der kan, det kan jeg bare IKKE finde ud af, sidder lige og skaber mig ved at prøve.
    Flot hår, lyder som et nice kursus!

    SvarSlet
  2. Næh, en Fønsbymund kan jeg ikke lave, men vil da gerne se din udgave ;0)

    Det ser ellers rigtig lækkert ud de lokaler I har været i. Og det lyder også som et spændende kursus.

    rigtig god aften!

    SvarSlet
  3. Har lige tjekket min kunnen i enrum foran et spejl og ikke ret med lys... det gik bedst med Fønsby-modellen... hæ-hæ, vil nu hellere se din version, jaaaa må vi se ????!!!!
    Synes det er fedt at I kommer på sådanne kurser...kan du ikke skaffe noget billigt saltspray til mine linser, syns det er lidt dyrt ?

    SvarSlet
  4. Hvor skønt med et kursus, som har været godt... Og nej, jeg kan ikke lave "et dødt øje" - men til gengæld er jeg helt vild med dit LO :o) Både billederne og farverne :) Rigtig god wekend, når du når så langt :o)

    SvarSlet
  5. Godt ikke nogen kunne se mig, da jeg læste dit blogindlæg - sad der og lukkede øje og lavede store læber .... og nej! Jeg kan ingen af delene. He he.
    Skønt og farverigt LO - og så med vimpler - de giver sådan et festligt pang og fart på sådan et LO!
    Sjovt at læse om dit kursus, hvor Dennis Knudsen var der. Lyder til i morede jeg samtidig med i lærte trix! :0)
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Flot layout og det ser godt ud med vimplen.
    Du ser stanggodt ud ; )
    Jeps kan den med øjet, den anden går ikke så godt ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Et dejligt farverigt lo. Og fantastiske scrapværdige BOM -billeder. Glæder mig til at se dem på et lo:)

    SvarSlet
  8. For pokker da...(smiler). Nej til Døde øje og Anni F. læber. Men smid lige et billede ind så vi kan se det, ikk :-)

    SvarSlet
  9. Herligt LO Chris..... Kan være at I kan lejes til fester som et team hi hi. Kan man ikke få et billede af de læber? Må ha været fantastisk at have været til kursus hos Dennis Knudsen - og så ser du altså ret chekket ud på det billede. Og hvis det er det der omdiskuterede brillestel så passer det PERFEKT til dig. KNUS♥

    SvarSlet
  10. Et herligt LO i nogle skønne farver. Super flot med den banner på. :)
    Nice hair. Det lyder til at det var et kanon godt kursus.:)
    *gg* Fønsby læber....*gg* det ville jeg også gerne se et billede af. :)
    Du må forsat ha' en skøn uge og weekend.
    Knus

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer