mandag den 17. maj 2010

Fønsby-læberne...

...de ser sådan hér ud...
...det er altså bare svært at smile samtidig!
Kan ske at der også kommer endnu et par nye briller på bloggen...der var nemlig kommet nye stel hjem i butikken og jeg faldt selvfølgelig straks for et par...ligeså turkis som mit tørklæde!!!
Ellers er der ikke sket alverden på scrapfronten...det er blevet til et par konfirmationskort og en enkelt sang. Men nu har jeg jo læberne som jeg kan scrappe!!! Tænk, nu synes jeg godt nok der er langt til fridagen på torsdag....har lyst til at scrappe NU!
Ha en dejlig mandag...og tak besøget og kommentarerne!

15 kommentarer:

  1. LaChris du er simpelhen for lækker ;o)

    SvarSlet
  2. hahahaha! Hvor morsomt er det lige! :0)
    Glæder mig rigtig meget til at se det billede blive scrappet.
    Fridage ... hvad er det? Har kun en fridage på på en periode på 14 dage - synes godt nok lige det er at stramme den! ...
    Rigtig god ny uge til dig.

    SvarSlet
  3. Haha, du er simpelthen herlig!!

    SvarSlet
  4. Jammen det er da lige som at kysse en neger...he he
    du har tænder og læber at føre dig frem med...hvad mon bliver det næste ???

    SvarSlet
  5. Ha ha... Hvor er du lækker fru fønsby :-) Nej det humor.. glæder mig til at se et LO :-)

    Så køb dog de briller... livet skal kun leves engang. og det vil da være super flot med et par turkise briller her til sommer og med dine farver...
    Dejlig uge
    Jayne

    SvarSlet
  6. HAHAHA ja du godt nok for lækker,wawawuum, hvad skal du i weekenden....*gg*;O)Jeg glæder mig til at se det billede scrappet.:)
    Jeg synse også at du skulle købe de briller, de klæder dig helt sikker kanon godt.:)
    Du må ha' en rigtig skøn uge.
    Knus

    SvarSlet
  7. hihi du er da vildt skøn... og noget kønne end hende. hvem har ikke lyst til at scrappe hele tiden?

    SvarSlet
  8. haaaaaaaaaaaaaa hvor er du skøn
    knussssss

    SvarSlet
  9. Hold kæft hvor er du grim ; ) Det der kan slet ikke lade sig gøre... ; ) : )
    Glæder mig til at se det scrappet.
    Ses vi til SAM?

    SvarSlet
  10. HAAAAAAAAAA, du er kys'me' dajlig, der må være puttet flere kg Botox i hihihihihihi, så ka' den virk'lige fru Føns godt gå hjem og lægge sig !!!

    SvarSlet
  11. Fremover bør der sættes en advarsel op i subject, da grineflip i arbejdstid når man snig-blogger er svært at forklare sig ude af.

    Hvordan f***** gør du det??

    SvarSlet
  12. Ha ha ha ha det er da humor...

    SvarSlet
  13. Nu du har så store problemer med at få læberne til at træde frem, så kan jeg råde dig til lidt lipliner og en god gloss. Glæder mig til at se effekten til SAM ... forhåbentlig? :D

    SvarSlet
  14. Du er da godt nok alt for ....jeg kan sq ik' lige finde det rette ord *G*..men brillerne er super :)

    SvarSlet
  15. Skøn Anni Look a`like, hvornår ser vi dig med de nye briller.
    Hilsen Michael.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer