fredag den 23. april 2010

Så blå, så blå...

...blev titlen på dette layout. Et fjollefoto af Simon, der stikker sit fjæs helt op i kameraet..hmmm, sikkert fordi han er træt af mig og mit kamera, tænker jeg :O) Men det blæser jeg på...prøver altid at se mit snit til at fange familien i linsen...og derfor kommer der tit nogle underlige og til tiden slørede fotos ud af det. MEN de kan jo også scrappes...
Her et closeup...det er nemmere at se papiret med alle de små stjerner..jeg er vild med det papir og har da også brugt det før...og lur mig om jeg vist ikke også har endnu et stykke liggende. Titlen henviser til Simons øjne...og så kom ideen med luftballonerne, da jeg kom til at tænke på en blå himmel...og så er baggrunden vel egentlig en stjernehimmel...stjerneøjne...Ih, jeg elsker at finde på titler til mine layouts ;O)
Nå, og så har jeg også fået købt mig nogle spellbinders..og jeg må sgu indrømme, at jeg blev slemt skuffet..ja...troede de var større end som så...og så finder jeg efterfølgende ud af, at jeg også skulle ha bestilt en bestemt måtte for at kunne embosse!? Jeg har nu prøvet at lægge et ekstra stykke karton på toppen af min plade på Epic'en, for at lave lidt mere tryk...og det virker måske...ved det ikke rigtig. Hvad bruger I andre alle de størrelser til? Kan være at der kommer et sæt spellbinders til salg på SAM...
Og husk, at du stadig kan være med i lodtrækningen om en gave...se forrige indlæg.
Tak fordi du kiggede forbi min blog...ha en rigtig dejlig weekend.

8 kommentarer:

  1. ih et dejligt LO med masser af små symboler :D Me like! fantastisk papir. hvor har du købt det`? god weekend

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt layout. Er der noget bedre ed at sidde og "nusse" med en scrapside. Her er drengene også ved at være lidt trætte af at jeg hele tiden tager billeder af dem. Men de har selv udviklet et godt øje for skønne motiver og kommer selv ind og henter kameraet når de har fået øje på noget. God weekend♥

    SvarSlet
  3. Du har ret - det papir er ret lækkert. Det er de skæve billeder der virkelig kan fortælle en historie. Og ja titlen er vigtig og sjov at finde på.

    SvarSlet
  4. Lækkert layout - og en sød detalje med luftballonerne. Jeg er helt enig med dig, når det kommer til det papir. Det er bare lækkert.

    Hav en god week-end.

    SvarSlet
  5. Skønt layout og dejligt, at du scrapper de ikke opstillede billeder. Papir og pynt passer perfekt til en dreng.
    Spellbinders.. Jeg bruger dem til selve kortet, til stempler og til tekst, men det ved du jo fra min blog. Jeg er vild med dem og kunne købe mig fattig.

    SvarSlet
  6. Skønt Lo - og du har helt ret - alle de fjollede og skøre billeder skal da scrappes også :o)

    SvarSlet
  7. Et skøøønt LO du har lavet med Simon. Helt perfekte detaljer og papir til et drengeLO.:)Herligt billede, ja de skal jo også scrappes.;O)
    Spellbinders har jeg også en del af. Blev også lidt skuffet da jeg fik de første, troede også at de var større. Men nu kan jeg ikke "leve" uden.:) Jeg har ikke sådan en måttet, har heller ikke savnet den....endnu.;O)
    Du må forsat ha' en dejlig forårssøndag

    SvarSlet
  8. Superflot layout du har lavet. Hvad er det for en spellbinder dies du har købt? Sig til for så kan det være jeg er interesseret :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer