fredag den 30. april 2010

Live koncert på bloggen...

(Husk at du kan pause musikken på bloggen, ude i højre side på i-podden)

...endelig fik jeg Simon og harmonika i kassen, og som lovet (og med tilladelse fra den unge mand), så får I lov at se og høre. I onsdags skulle Simon spille til en musikcafé. Jeg vil tro at der var ca. 70 tilskuere. Det var egenligt kun elever på div. guitarer og med bands, der skulle vise hvad de havde lært..men Simons musiklærerinde havde fået presset Simon plus en anden elev (en pige noget ældre, som sang og spillede klaver+et nummer på harmonika) ind i programmet. Jeg kunne se, at Simon følte sig meget beklemt...en harmonika mod alle de smarte elektriske guitarer og trommer!? Han følte sig vist en del anderledes, gætter jeg. Nå, men det blev Simons tur lige inden pausen og han går på scenen, blegere end bleg! Og så går han bare igang:


SEJT Simon!! Og publikum kunne lide ham :O) Han fik vist det største bifald (hør lige den stolte moder).
Rigtig god bededag til alle og god weekend.

7 kommentarer:

  1. så har du været rigtig stolt hva ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er han sej! Selvfølgelig er du stolt : )
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det er godt gået at sidde og spille for alle forældrene og de andre børn !! Han fortjener ski alle klapsalverne - og sin mors stolthed !!

    SvarSlet
  4. Ej hvor er han bare for sej :) Jeg kan godt forstå at du er meget stolt. Han er rigtig dygtig. :)
    Du må ha' en rigtig skøn weekend
    Knus

    SvarSlet
  5. Så må man godt være en stolt mor :-)

    SvarSlet
  6. Det var da rigtig sejt af Simon, at han turde optræde for så mange mennesker,du må hilsen Simon og sige ,at jeg synes det lød rigtig godt.

    SvarSlet
  7. Total cool knægt. Forstår den stolte mor.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer