mandag den 5. april 2010

Give Away og Påskehygge...

...påskeferie i det lille hjem...nå ja, lige bortset fra i lørdags, hvor det (desværre) var min lørdagsvagt...men ellers har der været tid til at lave alt og intet! Og her er det nok blevet mest til...intet :O) Steen er kommet hjem fra hospitalet med lidt flere skruer i ryggen og skal være hjemme i det næste ca. halve år...genoptræning om ca. 3 måneder...hvis jeg siger "en løve i bur", så kan I nok gætte Jer til resten ;O) Da han blev rygopereret for 6 år siden, var det højsommer og han kunne ligge i haven og blive lækker solbrun og nyde, at jeg var med til at hive tegl op og male udhæng..men denne gang...tja, han duller lidt ud i haven med en løvrive og flår lidt i græsset...mere må han ikke endnu.
Nå, men han vil gerne ha noget "hyggeligt" og hermed er der tale om lækkert spiseligt...derfor lavede jeg forleden nogle dejlige påskemuffins:
Og jeg har simpelthen også fået lavet et LO i dag!!!
Jeg noget nyt papir/karton købt i Love2Scrap, noget "gammelt papir" med stjerner på, skyerne er tegnet på papir fra sidste års spiralkalender og klippet ud, Uglen er lavet på Epic og det samme er bogstaverne. Jeg er blevet god/bedre til at få brugt mine alfabeter og dies...det er blevet til en del kort efterhånden...som jeg også har fået solgt mange af!

OG så blev det tid en til en GIVE AWAY fra min side af:
Du kan være med i lodtrækningen om denne pakke, bestående af et lys lilla tørklæde, et par herlige hyggestrømper med tæer (super fedt at gå med strømper med tæer, skal jeg hilse og sige!), en pose med dejlig chokolade fra Korsbæk butikken og endelig en lille notesblok fra egen hånd.
Det du skal gøre er, at skrive en kommentar til dette indlæg, lægge et link på din blog til min og du må gerne bruge billedet...og så vil det være hyggeligt om du også tilmelder dig som fast læser af min blog. Jeg trækker lod fredag d. 29. april.

Tak fordi du kiggede forbi min blog :O)

33 kommentarer:

  1. Sejt med strømper med tæer. Har aldrig prøvet dem,men har set dem flere gange. Dem vil jeg gerne prøve.

    Tak for en hyggelig blog, hvor jeg allerede er fast læser :-*)

    SvarSlet
  2. Jeg håber, at vejret snart bliver meget bedre, så Steen kan komme ud og nyde lidt solskin i stedet for at måtte blive inde. God bedring med ham!

    Dit layout er rigtig fint. Det er super, at få brugt sine dies mm.

    SvarSlet
  3. Det er dejligt, at se et layout fra dig igen. Flotte farver og skønne billeder.
    God bedring med manden. Så håber jeg, at vi snart får bedre vejr, så han kan komme i haven. Ellers kan 6 måneder blive lange.
    Lækker Give away. De stømper kommer helt sikkert til at klæde mig ; )
    Der er linket og jeg er allerede følger af din blog.
    OG de muffins ser kanonlækre ud.. savle..savle

    SvarSlet
  4. Weeee du har simpelhen en lækker give away - jeg må da helt kalrt deltage i denne :O)

    Kan godt høre det er hårde tider hos Jer pt. :o/ Kunne han ikk lære at lave kort så du har endnu flere til din kasse ;O))) Lækkert lo og igen er du super til overskrift

    Fortsat god sidst fri dag

    SvarSlet
  5. Hvor er det øv for din mand... Håber at han blier helt okay, efter endt genoptræning !

    Dine Påske muffins ser vildt mums ud !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  6. FEDT layout :-D
    Det hele passer super sammen, og så er det jo nogle herlige billeder af ungerne :-D
    Du er altså "hård" til at pynte cupcakes, de ligner slet ikke mine HA-HA...
    God bedring med manden :-)

    SvarSlet
  7. Eeej for den ryg, ved slet ikke hvad der er galt, måske jeg har "misset" noget, men ik' sjovt at skulle "lægge op" et halvs års tid. Hvis han godt kan lide maskiner, hvad de fleste mænd jo kan, kunne du så ikke sætte ham til at stanse alfabeter ud på Epi'en.... nå ikke ?
    Rigtig sejt LO og sjov idé med kalenderskyerne, og god anvendelse for stjernepapiret.
    Nu er lilla jo lige en af mine farver, så jeg er da lige hooked på en lilla gave, hi-hi !
    God mandag aften !

    SvarSlet
  8. Øv hvor er det noget skidt med den ryg :( ..håber ikke der blev for meget "bur-løve" over det næste halve år ;D
    Fedt LO - det er altid skønt når man kan få brugt noget af det "gamle" papir, så er der jo mere belæg for at være NØDT til at købe nyt ;p
    ...og jow da - jeg er allerede fast læser hos dig :)

    SvarSlet
  9. Hvor er det det fedt LO, kender godt det med at glemme at bruge sine dies!!!
    Ih...kan levende forestille mig manden dig...jeg følte mig som en løve i bur de første uger herhjemme...og jeg har kun gået 7 uger ialt....uha, håber snart foråret kommer, så han kan komme mere ud!!
    Ønsker jer en god uge :)

    SvarSlet
  10. Jeg har noget med "noget mellem tæerne". Tror jeg vil få svært ved, at holde det ud. Men sjove er de :o)

    Du har da nået lidt her i påske, dejligt :-)

    Og jeg er jo fast læser allerede.

    SvarSlet
  11. Super lækker GIVE AWAY - love the notebook. Er også ret vild med dine skyer på dit "natugler" lo.
    Har også en mand der muligvis skal ind og skæres i, og derefter flere måneders genoptræning.

    SvarSlet
  12. Uha, de påskemuffins ser da for lækre ud!! Og LOet er bare skønt!! Er helt vild med den måde papiret går fra orange til blåt - er det sådan - eller har du puttet noget mist på eller noget?? Fedt er det i hvwert fald....

    SvarSlet
  13. Hvor er det surt for Steen - kommer nok til at krøve lidt tålmodighed fra både din og hans side!!! Dibe påskemuffins er bare SÅ lækre og sikke et LO du har fået lavet. Den Give Away må jeg vist hellere være med i. Alle de lækre ting du har. Kender ikke Yoav forresten. Sikke dejlig musik så tak for tippet. Høret forresten Fireflies mange gange i forgårs da jeg dyrkede sport. Elsker Mixpod man får så mange nye ideer til musik hos hinanden. KNUS♥

    SvarSlet
  14. I would like to participate in this give away, the gift is precious! I announce in my blog on my right sidebar and I am a new follower! Regards

    SvarSlet
  15. Fin give away. Jeg må da være med. Lækre muffins :)

    SvarSlet
  16. Jeg vil helt sikkert også gerne deltage. Håber det går hurtigt fremad med manden og hans ryg, for ellers kan tiden godt føles en smule lang.

    SvarSlet
  17. Jeg må se, om jeg kan blive den heldige og vinde.
    Jeg er med på 3 lodder :0)

    SvarSlet
  18. Jeg er helt vild med de små notesbøger du laver. Har næsten lige været i TIGER i Glostrup Centret og købe mig et lager :)

    SvarSlet
  19. Rigtig god bedring med manden. Det skulle blive super godt vejr imorgen, så er der måske mulighed for ham at slænge sig lidt på liggestolen i solen. ;O)
    Mums nogle lækre påskemuffins du har lavet.:)

    Sikke en lækker give away du har. Hihi strømper med tæer, sådan nogle har jeg ikke hafts siden jeg var 10. De var så fede at ha' på. De var stribet.:) Skøn noteblok du har lavet.
    Håber I havde en dejlig påske.
    Knus

    SvarSlet
  20. Hov det var bestemt ikke meningen at jeg skulle glemme det skønne LO du har lavet af drengene. Men det var nok de muffins som distraherede mig...*gg*. Men super lækkert papir og farver. Hi hi hvor er det billeder bare herlige.
    Knus :)

    SvarSlet
  21. uuuuuuuuuuhm mums :D lækkert LO- flotte farver og en harmonisk opsætning.

    Jeg skal da også lige være med i din give-away den er pænt nice ;)

    SvarSlet
  22. Sikke en løkker give away chokolade og den fantastiske notesblok med Holly, lige mig:-)
    Kommentar, chek, link, chek og fast læsere chek:-)

    SvarSlet
  23. Det må da have være en stor operation Steen har fået,det er også svært, at have tålmodighed til såtten en omgang,så må du forkæle han lidt.Flot LO' de har fået lavet af drengene.Jeg må da lige med på din GIVE AWAY.

    SvarSlet
  24. Jeg vil vældig gerne være med i din giveaway

    SvarSlet
  25. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  26. I would like to participate in this giveaway, the gift is precious! I announce in my blog on my right sidebar and I am a new follower! Regards

    SvarSlet
  27. Hej. Sikke en fin blog du har. Jeg er ny her på bloggen, men synes det er dejligt at kunne få nogle ideér, fra nogen af jer andre bloggere :o)
    Kig endelig forbi mig også :o)
    Mvh. Lena

    SvarSlet
  28. En vidunderlig gave-en varm og oprigtig! Vi er glade for at deltage!

    http://powitrulya.blogspot.com/

    SvarSlet
  29. Uhm, jeg vil rigtig gerne deltage. Fine gaver og en fin blog, du har;0)

    SvarSlet
  30. Wonderful candy! Vi ser, at du har bygget det med en sjæl! Tak for muligheden for at deltage! Link til min side på venstre http://happyblondy.blogspot.com/

    SvarSlet
  31. I am a follower also and added a link to the sidebar
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia

    SvarSlet
  32. Great candy. I am a followe now and added a link to your candy at my blog. Thank you for this chance,
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer