søndag den 7. marts 2010

Sikken et rod...

...der hersker på mit spisebord i køkkenet !!! Jeg må rødmende indrømme, at vi har spist aftensmad i stuen rigtig længe snart...for jeg har hele tiden gang i noget med mine scrapsager...en masse kort har jeg fået lavet og i går hyggede jeg mig med disse små spiralblokke:
Jeg har jo som før skrevet, været på endnu et kursus...denne gang om farvelære og ansigtsformer...det var super godt og meget spændende...men sjovt at når jeg sidder med mine papirer, så kan jeg godt finde på at matche farver som ikke er "helt korrekte sammen"...eller måske, så er de det alligevel, jeg har bare ikke kendt til farvepaletten og dens mange kombinationer :O) Selv er jeg til klare og kolde farver og min ansigtsform er firkantet...klar, kold og firkantet...jeg tænker kvadratisk, praktisk, god....ligesom en Rittersport!

4 kommentarer:

  1. Det er nogle skønne spiralblokke.
    Min stue roder også forfærdeligt med mine scrapsager, selv efter fremstilling af ét kort. JEG VIL HAVE ET SCRAPRUM : ) ; )
    ps. Ja, jeg kan godt høre at du elsker søde sager ; )

    SvarSlet
  2. Ha-ha, ææælsker din sammenligning med Rittersport, jeg er helt tosset med den hvide, og spiser da med velbehag også de andre slags... tja der er faktisk ikke noget slik, jeg hader...
    Tæskegodt med stilkurser, faktisk ret spændende !

    SvarSlet
  3. Giver Dorit ret med hensyn til Rittersporten...Der er endelig en sport jeg dyrker på højt plan og helst den nye med karamel...Men at sige du er firkantet nej snarere rund som en Mariekiks !!! og bliv nu ikke stødt jeg mener jo ikke din krop...!!!

    SvarSlet
  4. De er da rigtig skønne de blokker.Jeg siger lige som Doris, der ingen slik jeg hader.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer