onsdag den 10. marts 2010

Nye briller, nye kort...

...SÅ fik jeg mine nye briller...og det blev nogle andre end dem jeg havde til  afstemning på bloggen...uhhh, man kan hele tiden finde nogle "nye" :O) Disse er mere kantet end runde og en mellemting af den mørke og lyse...jeg er rigtig glad ved dem :O)

Og så har jeg lavet en ny genre kort...noget retro og vintage agtigt..ligesom de små spiralblokke i forrige indlæg.
En sød arbejdskollega har taget kortkurven med hjem og har allerede fået solgt en pæn stak...herligt...jeg har derfor lavet en lille gave til hende, som tak for hjælpen...en stor spiralblok i retrostil.
I dag er jeg sørme spændt på, hvordan arbejdsdagen forløber...der er een på ferie, een til møde, to der har fridag...så der er mig, sagde hunden, og tre optikere som jo det meste af tiden sidder i prøverum og tager synsprøver...så alt ud over er min tjans..og hvis der bliver lige så meget run på som i går...pyyyyha....men jeg gør det bedste jeg kan og så må det være sådan...bare ærgelig når kunderne bliver utålmodige og ligefrem sure fordi de ikke kan få hjælp lige med det samme :O( og det selvom der er sat et skilt op, at vi er underbemandet... Jeg trækker vejret DYBT, retter på brillen, ranker ryggen og springer på toget til Roskilde...med ønsket om, at alle må få en dejlig dag.

18 kommentarer:

  1. wawww total flotte briller du har fået, og lækre kort.
    ha en god dag.

    SvarSlet
  2. Smart det er du og kan du finde så smarte briller så kan de sure kunder da godt vente til du finder de helt rigtige briller til dem...Håber du får en okay dag...10 dybe indåndinger min ven !!!

    SvarSlet
  3. Hvor ser du sk... godt ud! De er da fantastiske til dig;0) Og dejlige kort du har fået lavet, iøvrigt også dine små blogge.

    Håber du havde en nogenlunde god arbejds dag idag.
    Knus

    SvarSlet
  4. Skønne briller - de klæder dig super godt!!

    SvarSlet
  5. Det ser sku sk... godt ud med det brille, det klær dig.

    Og vildt fede kort du har lavet...

    SvarSlet
  6. Hvor er de fede, dine briller!! Har også gået og overvejet nye...hmm... Håber din dag forløb godt, trods de grumme udsigter ;), kunder kan nogle gange være lidt "stride", kender det godt! Fede kort, og også dine små spiralblokke er skønne!

    SvarSlet
  7. De briller er bare kanon flotte til dig.:) Hold da op hvor er de kort bare fede..ja det er spiralbloggene også. Jeg er helt vild med dem.:)
    Håber du kom igennem dagen igår. Ja kunder kan være skrækkelige nogen. Men tænk på dem med rød næse og i deres undertøj, så går det meget nemmere...*gg*
    Forsat rigtig skøn uge og weekend.
    Knus

    SvarSlet
  8. De er rigtig flotte dine nye briller.Jeg synes også godt om dine retro kort.Håber du hade en god arbejdsdag

    SvarSlet
  9. Du ser ligeså chekket ud som dine retro kort! De klæder sig virkelig. Og så håber jeg at du tog nogen DYBE indåndninger inden dagens arbejde ;-) KNUS♥

    SvarSlet
  10. rigtig flotte briller de klæ'r dig og sikke fine retrokort du har gang i

    SvarSlet
  11. Super briller til dig :o) De er rigtig flotte.
    Og dejligt at se nogle helt anderledes kort... De er for fede!! :o)

    SvarSlet
  12. Superflotte briller du har fået. De klæder sig virkelig godt.
    Flotte kort du har lavet :)

    SvarSlet
  13. Flotte briller du har fået dig :)
    ..og de der kort er rigtig skønne - dejlig stil :)

    SvarSlet
  14. Hey lækker måsssssssssss - de er sg da super flotte til dig - i like ;o))))

    Skal da lige love for du spytter det ene lækker kort ud a ærmet efter det andet - flot

    SvarSlet
  15. nice nice og nice siger jeg bare ;D

    SvarSlet
  16. Hvor er de fede de blokke. Og dine nye briller også. Kvadratisk praktisk god er jo heller slet ikke dårligt når bare man ikke er pakket ind i chokoladepapir ... eller?

    SvarSlet
  17. De et total fede!!! Jeg var slet ikke til de runde, men de her er fantastisk og klæder dig super flot.

    Smukke kort og blokke.

    God weekend og knus
    Fru E

    SvarSlet
  18. De klæder dig rigtigt godt , dine nye briller, men det er rigtigt nok at det er svært at vælge, da der er så mange skønne modeller at vælge imellem.
    God fornøjelse med dem, jeg ved at du vil blive rigtigt glad for dem.
    Mvh. Michael

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer