onsdag den 3. marts 2010

Kort kursus...ikke kortkursus (desværre..)

...hjemme igen efter et kort ophold/kursus på Roskilde Vandrehjem...spændende...denne gang handlede det om dominanser i henhold til farver...jeg er lys/kold/klar..hvilket betyder, at jeg ikke "må" bære varme farver. Vi lærte også om ansigtsformer, øjne, næse, briller...det kører rundt i hovedet, al det man er proppet med :O)
Her får I også lige et (endnu et) kort...dejligt stempel og jeg syntes at et råt karton passede dertil. Kan mærke, at jeg må igang med et 30x30 LayOut SNART! Godt at jeg har fri i morgen :O)

8 kommentarer:

  1. Flot kort. Jeg er også vild med de HA stempler.
    Hvad endte det med.. Købte du så de grå briller?

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det kort bare skønt. Super lækkert stempel. jeg har også bestilt det, glæder mig til jeg få det...:)
    Hold da op det er da en hel videnskab at købe briller.
    Ja hvilke briller vælger du så nu??:)
    Forsat rigtig dejlig dag

    SvarSlet
  3. Det er faktisk rigtig spændende med stilkurser, har selv prøvet det (hvilket man ikke kan se, hæ-hæ).
    Ja, lav endelig nogle af dine flotte LOs !!

    SvarSlet
  4. Lyder som en spændende intensivt kursus. Det er fedt at være afsted på sådanne kurser, men som du skriver,så kan hovedet bliver lidt fyldt.

    Ha' en dejlig aften.

    SvarSlet
  5. Super flot kort. Du har da virkelig foldet dig ud med stempler.

    SvarSlet
  6. Ej det er da et fedt stempel. Hvad var det for et kursus du var på - har du fået job hos en optiker eller noget lignende?

    SvarSlet
  7. Sikke et flot kort Chris!!!! Ja man kan faktisk lære meget om farver, brillefacon osv. så skal man bare lige huske det når man er ude at shoppe. Minder mig om de engelske Trini and Susanne eller sådan noget. de to der lærer en om personlig stil og er møgskrappe men som har fantastiske resultater! KNUS

    SvarSlet
  8. Rigtig flot kort. Du må da snart vide en helt masse om briller, efter alt der bliver stoppet ind i hovedet på dig.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer