søndag den 21. marts 2010

Endelig et 30x30 !...

...ja, jeg har godt nok ikke været særlig kreativ omkring det at lave layouts til mine mapper ! Det hele er gået op i kort! Men sådan er det nok ofte, når man får øjnene op for noget "nyt" :O  Det der skulle til, var en tur i Love2Scrap! Så tak til Pia og Stine og den skønne skønne butik! Det gik godt nok lidt trægt med at finde ting at putte i den lyserøde indkøbskurv, og det var IKKE butikkens skyld...for der er ALT hvad hjertet begærer...næh, jeg var simpelthen kommet ud af træning...gisp...tænk at det kan ske!!?? Og jeg havde bare ingen ideer what so ever om, hvad jeg skulle gå igang med at scrappe...heldigvis havde jeg ET foto liggende...materialerne blev dog ikke noget af mit indkøb hos Love2Scrap, men her kommer det:

MEN jeg fik købt mig et par clearstamps og fik også kreeret et kort...og tænk, jeg har selv farvelagt det!!! Atter overraskede jeg mig selv..købte 4 Promakers! Så  nu kan jeg sidde og lege lidt med dem...
Vil også lige vise Jer, hvad jeg fik at spise i fredags...jeg var nemlig ude og spise med mine kollegaer..Synoptik havde vundet en konkurrence og fik lov at spise for 1000kr. pr. mand. Så klik og
Se hvad jeg fik at spise og drikke! Det var heeeeeelt fantastisk!!!!! Det eneste jeg simpelthen ikke kunne putte i munden, var andehjerterne...men jeg er skisme stolt over, at jeg smagte både blå- og kammusling!
Manden er lige kommet hjem fra skiferie (igenigen) og skal ind og rygopereres i morgen...det er anden gang...de har snart været igennem hele hans krop....mangler dog lige øverste etage, men der kan nok ikke gøres noget :O) På grund af hans ryg fik jeg overtalt ham til, at vi da skulle ha nye madrasser...og med elevation selvfølgelig..så to nye lækre senge ankommer i løbet af ugen...skøøønt. Det var lidt nyt fra mig...en travl uge er i vente...jeg ser frem til næste uge igen, hvor jeg har fri alle tre dage op til påske!!
Tak fordi du kiggede forbi og ha' en dejlig søndag.

 

16 kommentarer:

  1. Lækker menu I fik der. Jeg nyder altid restaurant besøg, da man jo får smagt mad men normalt aldrig ville have lavet selv.

    God søndag.

    SvarSlet
  2. wawwww så super flotte ting du der har lavet,

    ha en god aften.

    SvarSlet
  3. Mums siger jeg bare - men muslinger hmm der var jeg også spruget over ;o))

    lækkert med et lo fra dig - men endnu sjovere du er blevet så bidt af at lave kort, super dejligt kort og skønt at se hvad du tryller frem, måske der går noget tid nu der kommer ny seng ;o)

    SvarSlet
  4. jeg vil se hvad du har købt!! og held og lykke med manden

    SvarSlet
  5. Det var da en helt fantastisk menu. Åh jeg elsker at få så mange små retter.
    Du må have været i den 7. himmel!
    Nu har du noget at leve på hele næste uge, dejligt :0)

    Rigtig god aften og arbejdsuge!

    SvarSlet
  6. mums. en luksus menu... det altid super lækkert at være ude og spise... Da jeg sad ved siden af dig tll convention i roskilde. lavede du super mange flotte layout. og det du har lavet idag er du da også sluppet godt fra.. mere end det :-) også lækkert kort... ja nogen gange kan det være svært om det skal være layout eller kort.. man mangler 20 ekstra timer i døgnet... og tillykke med de nye senge.. Det blir din mand da også glad for, når han har dårlig ryg... fortsat go søndag aften..

    SvarSlet
  7. Savle..savle...undtagen over muslingerne ;)
    SKønt LO du har lavet. Jeg tror at os scrapperes familier ofte vender øjnene i vejret over vores fotograferen, men det må de leve med *G*
    Ja, kortlavning er en fed bi-ting ved scrapbooking...det er ski så hyg´ligt :D
    God fornøjelse med sengene...vi er enormt glad for vores, jeg har virkelig nydt dem her hvor jeg går med dårlig/bedre hofte!!
    God uge til dig :)

    SvarSlet
  8. wow så flot layout og en sjov tekst og fint med cirklen og billlederne af camera'erne

    SvarSlet
  9. Nå, så kan jeg dælme da godt forstå mit linsevæske er så dyrt, når I skal fråde så'n i lækker mad, hæ-hæ... Blød og sprød broccoli laver jeg også af og til, blød når den har kogt too much og sprød, når kogetiden passer... Kirks gedeost m. bagte rødbeder, uhm, ja, der er faktisk ikke noget jeg ikke kunne sætte tænderne i, bortset fra altså osse det der andehjerte... tog du det ikke med hjem til hunden !?
    Helt befriende skønt at se et LO fra din hånd, og hvilket herligt et af slagsen, et fiiint LO, hvor jeg synes den runde dims lige sætter prikken over i'et.
    Fedt med de nye senge, vi skal om lidt have renoveret soveværelse, så jeg har da også visse overvejelser... nu vi blir ældre.

    SvarSlet
  10. Hvor er det flot, sjovt billede og sjovt med de kameraer på cirklen og skøn farve også.
    Uhh ikke dårligt med sådan en gratis middag.. lækkert.

    SvarSlet
  11. Sikke en menu! Ren luksus! Dit LO er virkelig flot. Man har det med at kære i det samme så godt de kunne ruske dig op til lidt nyt he he. Kortet er sødt og må være sjovt selv at farvelægge det! KNUS♥

    SvarSlet
  12. Sådan!! Godt du kom i gang igen :o)

    SvarSlet
  13. Ja det er også lidt op og ned med mig mht. layouts. Men så får jeg ihvertfald lavet lidt kort istedet:0)
    Muslinger,.. Micki ville elske og hsve været der, han elsker muslinger og iøvrigt alt andet fisk

    SvarSlet
  14. Rigtig flot Lo'og kort du har lavet.Den menu lyder rigtig lækker. En af dagene skal jeg ind for at brokke mig ved synoptik i Viborg, lige meget hvor tit jeg får nye næsepuder, så falder de af igen igen,men det kan du jo ikke gøre ved.Tillykke med de nye senge.Håber det går godt med mandens operation i morgen.

    SvarSlet
  15. Hey hey hey - hvor fantastisk, BÅde at du lavet et stort LO og at du FARVELÆGGER......

    MEGET hyggeligt at hilse på dig !
    M.v.h. Stine

    SvarSlet
  16. Og så forsvandt du helt i påskeferie? Håber du nyder den og glæder mig til, at du er retur.

    God påske.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer