søndag den 14. februar 2010

Valentine...

..."You stole my heart" - det må da være en passende overskrift til billederne af fastelavnsklædte Simon.

Det tog mig...ja, hvad det lige tager at Google "nem udklædning" ! Vupti Pede, så var Simon klar til fastelavnsfest! Hvor nemt var det lige :O) Følte mig vildt overskudsagtig..ha ha ha. Selv kom jeg bare "udklædt" som snottet mor...i bogstaveligste forstand...
...hele forkølelsesseancen startede allerede i mandags...tog som før skrevet, på kursus...det viste sig så, at det ikke var et kursus i glas men om salg og kundesegmenter...det var et rigtig godt kursus...men hold op hvor jeg var underdrejet!!! Var halvdøv, helsnottet og næsten værst af alt: Jeg mistede smagssansen !!! Hvor TRÆLS var det lige, når aftensmaden begge aftener skulle indtages på Restaurant Snekken!!! Maden SÅ utrolig godt ud...mine medkursister kunne så fortælle at det også smagte godt....hulk hulk hulk! Den anden aften var jeg så tæt på at tage hjem, da jeg havde sindsygt ondt i brystkassen når jeg hostede, hvilket jeg gjorde hele natten...troede faktisk, at jeg havde fået lungebetændelse....meeeen, da det så gik over i "pigtråd i halsen" og senere rykkede til en maveforkølelse, ja så er vi nok ude i en virus....og den holder stadig :O(
NÅ men ScrapNdream SKULLE jeg bare afsted til...og det var PRAGTFULDT!!! Skønne butikker og skønne scrapkvinder! Her er et af de 3 layouts jeg fik lavet:
Jeg var også heldig at få et KORTKURSUS af de to fantastiske jyder Heidi og Helle...TAK TAK TAK :O) Det var herligt at få hilst og snakket med så mange andre scrappere og bloggere...og jeg glæder mig allerede til næste event, som vist bliver SAM og/eller Middelfart. Ja begge dele tænker jeg :O)

12 kommentarer:

  1. Uhh hvor ser han da bare fræk ud, men utroligt charmerende ;o)))
    Fantastisk flot LO, du har lavet, og med nogele skønne farver.

    SvarSlet
  2. Åhhh nej da en uge, håber du er lidt ovenpå igen, men scrappe kan man jo altid.
    Rigtig fedt LO du fik lavet, må vi ikke se de andre??? Og det er da spændende hvad det er for et kort kursus min søster og Heidi har givet dig, ser vi noget af det :-)

    Fed kostume og havde da aldrig tænkt på at google fastelavnskostume, men tjaa alt andet bliver googlet, så hvorfor ikke.

    SvarSlet
  3. Lækkert layout. Du kan bare det der med farvesammensætning.
    Hyggeligt, at få hilst på dig.
    Og rigtig god bedring.

    SvarSlet
  4. Genial udklædning!! :)
    Håber du snart slipper af med al den snot, men du kunne da godt have smidt det ud, i stedet for at sende det videre til mig?! ;)
    Fortsat god bedring!

    SvarSlet
  5. Nej en fin udklædning!!!! Tit behøves det slet ikke at være så indviklet! Hvor surt at du havde det så skidt under kurset - godt det ikke er lungebetændelse! Hvor er dit LO bare flot!!!! Heller ingen Valentine's hos os voksne he he! KNUS

    SvarSlet
  6. Ja det var skønt at få hilst på dig igår. Og jeg lurede lidt på dit LO allerede derude. Det er helt vildt FEDT ... og så vækker det jo lidt minder fra min tid på en god gammel østrisk alm .... nice ;o)

    SvarSlet
  7. Hvor blev han fint klædt ud.

    Tak for en dejlig dag. Fantastisk layout. Det var lige det jeg snakkede om med træstrukturen. Ville gerne have rørt ved det layout, men der stod en helt ring af mennesker omkring dig ;o)Glæder mig til at se de andre.

    SvarSlet
  8. Hej og tak for i lørdags - super hyggeligt endnu engang. :0)
    Lækkert LO! Farverne er så skønne!! Og nu glæder jeg mig da rigtigt meget til det er min tur til at tage til Østrig!
    Fortsat god bedring til dig!

    SvarSlet
  9. Han ser rigtig sej ud ham Simon.Det var da træls, at du var så søle, da du var på kursus.Rigtig flot Lo du har fået lavet

    SvarSlet
  10. Ej et festligt kostume, hvor er det godt.. Herhjemme går den ikke med hjemmelavede kostumer endnu, det skal jo være de helt seje action figurer.. hihi
    Super flot LO, blev helt misundelig på jeres skiferie til Østrig, det er bare det bedste sted.. Rigtig god bedring til dig, du er da rigtig ramt...

    SvarSlet
  11. Skønt at du kom til scrap'n' dream og jeg kan kun beundre at du fik lavet 3 layouts. Og du kører jo i cool scrapstil.
    Og rigtig god bedring.

    SvarSlet
  12. WOW han er sej - ham Simon ;-D
    Ja, man må da siger, at det er en nem udklædning, men det er altså en kanon idé ;-)

    Super LO du har lavet. Jeg er vild med de herlige farver :-)

    Ærgerligt at du er rendt ind i sådan en "snuefuld". Jeg håber da du er ved at være ovenpå igen :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer